پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در سالجاری امنیت غذایی اولویت ما است، گفت: در اردیبهشت ماه نیز یک سبد کالای دیگر توزیع خواهیم کرد.
شعار سال: علی ربیعی در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: با تصمیم‌گیری‌های صورت‌گرفته، ۲۰۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی بیمه خواهند شد. بیش از این نیز ۸۰۰ هزار نفر شامل چنین بیمه‌ای بوده‌اند.

او افزود: عده‌ای به ناحق تحت این بیمه قرار گرفته‌اند که حذف خواهند شد.

وزیر کار ادامه داد: افرادی که ثبت‌نام کردند و کارت‌های مهارت دریافت کردند به ۲۰۰ هزار نفر رسیده‌اند که فکر می‌کنیم ۱۰۰ هزار نفر دیگر باقی مانده‌اند.

ربیعی با بیان اینکه توزیع سبد کالا ادامه دارد، اظهار داشت: امنیت غذایی و جلوگیری از سوءتعذیه برای ما بسیار اهمیت دارد و در سال ۹۶ اولویت اول ما است. در اردیبهشت ماه نیز یک سبد کالای دیگر توزیع خواهیم کرد.

او درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و نیروهای مسلح نیز گفت: امروز صبح با آقای نوبخت جلسه‌ای داشتیم که تامین اعتباری ۳هزار میلیاردی صورت بگیرد تا افزایش حقوق در این قشر انجام‌پذیر شود. قصد داریم حداقل ۲۰ درصد به این دسته از حقوق‌بگیران دولتی اضافه کنیم تا به دو و نیم میلیون تومان برسد.

ربیعی درباره بحث اشتغال روستایی و اقتصاد مقاومتی نیز گفت: قرار شده که با مصوبات شورای اشتغال مسائل مطرح شده دنبال شود تا همراه با سند توسعه مناطق محروم که در اولویت طرح توسعه اشتغال قرار دارند امسال با برنامه‌ریزی‌های صحیح و درست دراین وزیر کار تاکید کرد: ما در تکاپو هستیم که در سال ۹۶ اشتغال با یک برش عمیقی همراه باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت خبری تحلیلی ساعت 24، تاریخ انتشار: 16 فروردین 1396، کد مطلب: 251780، www.saat24.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
0
فقط بازنشستگان لشگری و کشوری بازنشستگان تامین اجتماعی آدم نیستن فکر نمیکنن یه مستمری بگیر تامین اجتماعی با این وضعیت آشفته اقتصادی با چس مثقالی که براشون در نظر گرفتن نمیتونن اموراتشونو بگذرونن اون اینا فقط چسبیدن ورد زبونشون شده فقط بازنشستگان لشگری کشوری خودتون جای مستمری بگیران تامین اجتماعی بذارین ببینین مبتونین با این چندر غاز زندگی کنید چرا اینقدر فرق بین لشگری و کشوری با تامین اجتماعی ها میذارین.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین