پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۰۸۹۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شرکت داده ورزی سداد بر لزوم توسعه خدمات الکترونیکی و اینترنتی بانک تاکید کرد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده با بیان این که بانک ملی ایران پوست اندازی کرده و به یکی از بانک های پیشرو در حوزه خدمات غیرحضوری تبدیل شده است، گفت: خدماتی که اکنون بر روی سامانه «بام» ارائه می شود، در مواردی منحصر به فرد و در بسیاری موارد کم نظیر است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه مشتریان بانک ملی ایران این تفاوت ها را به خوبی لمس کرده اند، به طوری که افزایش تعداد کاربران و میزان استفاده از این سامانه کاملا مشهود است.

به گفته حسین زاده، اپلیکیشن «بله» نیز محصول منحصر به فرد بانک ملی ایران است که خدمات بانکی را بر بستر پیام رسان ارائه می دهد و زیرساخت های توسعه آن نیز فراهم شده است.

وی تاکید کرد: امکانات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران به طور برنامه ریزی شده و پیوسته در حال به روز رسانی است.

در ادامه این بازدید، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک و فرامرز خالقی مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران ارائه کردند.

پرداخت اقساط بین بانکی، بهبود سرویس های کارتی، بهبود ویجت های گزارش گیری بانک آفیسر، ویجت جدید چک، استقرار سرویس های بورس بر سرورهای عملیاتی و رفع مغایرت مشخصات مشتریان از جمله خدمات تازه سامانه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران (بام) است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبر فوری، تاریخ 3 دی 96، کد مطلب: 239962: www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین