پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۱۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
سخنگوی ائتلاف بین‌ المللی مدعی مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا جدیدترین آمار تروریست‌های داعشی در عراق و سوریه را اعلام کرد.

شعارسال: «رایان دیلون» سخنگوی ائتلاف بین‌المللی مدعی مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا گفت: بر اساس آخرین برآوردهای ما، حدود هزار تروریست داعشی همچنان در عراق و سوریه وجود دارند.

وی افزود: نیروهای ائتلاف بین‌المللی در حال حاضر تلاش خود را متمرکز بر جلوگیری از بازگشت مجدد تروریست‌ها کرده‌اند.

دیلون پیش از این خاطرنشان کرده بود: 98 درصد از مناطق تحت کنترل داعش در عراق و سوریه آزاد شده است.

در مقابل «برت مک گورگ» نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف بین‌المللی احتمال داده بود که عملیات نظامی در سوریه چند ماه زمان ببرد.

وی تاکید کرد: نظامیان آمریکایی‌ تا از بین بردن کامل تروریست‌ها، در سوریه باقی می‌مانند.

مک گورگ همچنین اشاره کرد: تعداد تروریست‌هایی که دو سال قبل در صف گروه تروریستی داعش می‌جنگیدند، به 40 هزار نفر می‌رسید که از 110 کشور به این گروهک تروریستی ملحق شده بودند.

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، این کشور از هشتم آگوست سال 2014 میلادی (17 مرداد 93) تا پایان ژوئن گذشته برای مبارزه با داعش 14.3 میلیارد دلار هزینه کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دفاع مقدس ، تاریخ انتشار: ۶ دی 1396 ، کدخبر: 272001 ، www.defapress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین