پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
اولین جلسه کمیته همکاری شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه برگزار شد.

شعار سال: اولین جلسه کمیته همکاری شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجانغربی، این نشست با حضور مدیر عامل و معاونین شرکت شهرکهای صنعتی استان و ریاست و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه و با هدف نحوه همکاری در زمینه های استقرار شرکتهای دانش بنیان در شهرک فناوری ارومیه برگزار شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی در این نشست با بیان اینکه شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: این شهرک فناوری در واقع تکه ای از پازل علمی محسوب می شود که سومین شهرک فناوری مورد بهره برداری رسیده در سطح کشور بوده است.

مسعود مهدیزاده مقدم با اشاره به اینکه برج خدمات کسب و کار شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه به مساحت ۸ هزار متر مربع در اسفند ماه سال ۹۱ به بهره برداری رسیده است، گفت: در حال حاضر ۲۲ واحد دانش بنیان و فناور و تحقیق و توسعه در این ساختمان مستقر می باشند و وظیفه این مرکز ارائه خدمات کسب و کار و مشاوره به واحدهای تولیدی است.

وی با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته دستورالعمل حق انتفاع در شهرک فناوری اصلاح شده است، افزود: برای حمایت از شرکتهای دانش بنیان و فناور جهت استقرار در شهرک فناوری تنها ۱۰ درصد از حق انتفاع بصورت نقد دریافت می شود و مابقی طی اقساط ۴۲ ماهه اخذ می گردد و همچنین تمامی مزایا و معافیتهای پارکهای فناوری به شهرکهای فناوری نیز تسری یافته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجانغربی ضمن اعلام آمادگی جهت ایجاد مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد ارومیه در شهرک فناوری از همکاری این شرکت با دانشگاه در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی خبر داد و گفت: با توجه به توانمند بودن و پتانسیل بالای دانشگاه آزاد اسلامی می توان در خصوص برگزاری سمینارهای تخصصی در زمینه فناوری و دانش بنیان همکاری مشترک داشت.

مهدیزاده با اشاره به حمایت مالی و معنوی شرکت شهرکهای صنعتی از پایان نامه های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ، افزود: در نظر داریم تا نسبت به راه اندازی و فعال سازی کلینیک صنعت در شهرک فناوری اقدام نماییم که قطعاً همکاری و حضور دانشگاههای استان می تواند ما را در رسیدن به اهداف ایجادی این کلیک یاری نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد با تشکیل کمیته همکاری بین شرکت شهرکهای صنعتی و دانشگاه آزاد اسلامی منجر به عملیاتی نمودن برنامه های مد نظر برای توسعه فناوری و شرکتهای دانش بنیان در استان شود و بتوان گامهای موثری در راستای ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه برداشته شود.

دکتر جوانپور با بیان اینکه ایجاد و راه اندازی مراکز رشد و شرکتهای دانش بنیان در اولویت برنامه های اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است ، افزود: با پیگیری صورت گرفته ۲۱ رشته در مقطع دکترا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه ایجاد شده است که این امر خود نیز می تواند ز مینه رشد فناوری در استان را فراهم نماید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ندای موج، تاریخ انتشار 15 دی 1394، کد مطلب: 4728: www. nedayemoj.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
باباین پولی که دانشگاه ازاد میگیره معلومه که باید کمک کنه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین