پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۱۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) از توزیع 25 هزار و 500 فقره جهیزیه با میانگین دو میلیون و 500 هزار تومان بین دختران ازدواج کرده تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

شعارسال: مجید زارع فرد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توزیع جهیزیه در استان‌هایی که دختران ازدواج کرده تحت پوشش داشتند، گفت: بر اساس پیش بینی‌ها نزدیک به 20 هزار فقره جهیزیه ظرف دو سه ماه آینده به این استان‌ها تعلق خواهد گرفت. در حال حاضر افراد زیادی در نوبت نیستند و معمولا همزمان با آغاز زندگی مشترک و ارائه مدارک مربوطه این جهیزیه به آنان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده و تامین مالی، کل افراد تحت پوشش ازدواج کرده طی ماه‌های آینده جهیزیه خود را دریافت خواهند کرد تصریح کرد: استان‌ها مجاز هستند در کنار مبلغ بلاعوض جهیزیه یک فقره  «وام کارگشایی» نیز به نیازمندان پرداخت کنند. همچنین کل مبالغ پرداختی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق محروم 20 درصد بیشتر خواهد بود.

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه میانگین پرداختی «وام ازدواج» توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) دو میلیون و 500 هزار تومان است، اظهار کرد: برخی از استان‌ها که منابع مالی، کمک‌های مردمی و خیرین بیشتری دارند تا سقف پنج میلیون تومان نیز به افراد تحت پوشش خود جهیزیه ارائه می‌کند.

زارع فرد با بیان اینکه برآورد خود کمیته از ارقام پرداختی برای تهیه جهیزیه از مبلغ دو میلیون و 500 هزار تومان بیشتر است توضیح داد: در بسته‌های جهیزیه ارائه شده کمیته امداد عمده لوازم ضروری از فرش، تلویزیون، یخچال و ... تا 15 قلم پیش بینی شده که اگر خود افراد قصد داشته باشند این کالاها را تهیه کنند باید چندین برابر این مبالغ هزینه پرداخت کنند این در حالیست که خرید این کالاها به شکل عمده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) باعث می‌شود هزینه خرید این کالاها کمتر باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  ایسنا، تاریخ انتشار: 12دی 1396 ، کدخبر: 96101106024،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین