پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۱۳
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
لایحه منشور حقوق و تکالیف شهروندی در دویست و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران به تصویب رسید.

شعارسال: بررسی یک فوریت لایحه «تعیین نرخ حق توقف پارکینگ‌های عمومی در شهر تهران» در جریان دویست و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران، در دستور کار اعضاء قرار گرفت که در نهایت یک فوریت این لایحه به تصویب رسید.

بررسی یک فوریت لایحه «تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در شهر تهران» دومین دستور جلسه اعضای شورای شهر تهران بود که یک فوریت این لایحه به تصویب نرسید.

بررسی لایحه «تأمین و استقلال منابع مالی پایدار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی» سومین دستور جلسه اعضای شورا بود که پس از نظرات موافقین و مخالفین، این لایحه جهت بررسی بیش‌تر به کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری ارجاع داده شد.

بررسی لایحه «منشور حقوق و تکالیف شهروندی» نیز در این جلسه با رأی اعضاء به تصویب رسید.

در ادامه جلسه بررسی لایحه «اصلاحیه و تعیین اولویت و تمدید مدت مصوبه مجوز انتقال صنوف مزاحم و آلاینده شهر تهران به اراضی تالاب بهرام» پنجمین دستور جلسه امروز شورای شهر تهران بود که این لایحه به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضاء به جلسه بعدی موکول شد.

در پایان جلسه امروز بررسی طرح نام‌گذاری و تغییر نام معابر برخی از خیابان‌های شهر تهران در دستور کار اعضاء قرار گرفت که درنهایت اعضاء به نام‌گذاری آنها رأی دادند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ انتشار خبر 20 بهمن 1394، کدمطلب: 522385، www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین