پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
شهردار کرج از کاهش 40 درصدی تخلفات ساختمانی و ارتقای سطح کیفی ساخت و سازها در این کلانشهر طی سه ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

شعار سال: اصغر نصیری عنوان کرد: طی سه ماهه گذشته سال جاری، با همکاری معاونت خدمات شهر و اداره کل بازرسی شهرداری این کلانشهر، نظارت بر روند ساخت و سازها به گونه ای بوده که تخلفات در این بخش تا 40 درصد کاهش پیدا کرده است.

شهردار کرج با بیان اینکه هیچ عذر و بهانه ای در ارتباط با ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر قابل توجیه نیست، ادامه داد:فعالان عرصه ساخت و ساز نباید از کیفیت ساخت و سازها با به کارگیری مصالح ساختمانی کم کیفیت و لحاظ نکردن استاندارها بکاهند، از طرفی مسئولان شهرداری این کلانشهر نیز موظف هستند با هرگونه ساخت غیر قانونی برخورد کنند و مانع از آن شوند.

نصیری گفت: باید بدانیم سود حاصل از تخلفات ساختمانی به نفع هیچ شخصی نیست و جان و مال مردم را نیز با خسارات جبران ناپذیری رو به رو می کند؛ بر این اساس شهرداری کرج در حیطه وظایف خود و با نظارت و گشت‌زنی‌های شبانه روزی به دنبال آن است تا این معضل را به حداقل ممکن برساند.

وی یادآور شد: ارائه آموزش های لازم به شهروندان و سازندگان در راستای آگاهی به مقررات ملی ساختمان، رعایت ضوابط شهرسازی، ایمنی و آتش نشانی و مبلمان شهری در ساخت و سازها از عواملی است که تخلفات را در حد چشمگیری کاهش می دهد.

شهردار کرج در پایان خاطرنشان کرد:این مجموعه به منظور ریشه‌کن کردن ساخت و سازهای غیرمجاز درحال تدوین لایحه و ارسال آن به شورای اسلامی‌شهر است تا نظارت بر ساخت‌های شهری را به بخش خصوصی واگذار کند و شرکت هایی که واجد شرایط لازم هستند را بر اساس آیین نامه و شرح وظایف در این زمینه به کار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب:578540، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین