پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
ارتش سوريه حمله هوايي رژيم صهيونيستي به اهدافي در ريف دمشق را تائيد و اعلام کرد: پدافند هوايي سوريه با اين حمله مقابله کرده است.

شعارسال:فرماندهي کل نيروهاي مسلح سوريه روز سه شنبه با انتشار بيانيه اي اعلام کرد نيروي هوايي ارتش رژيم صهيونيستي شب گذشته چند بار به مواضعي در سوريه حمله کرد و پدافند هوايي سوريه توانست با موشک هاي شليک شده مقابله و يکي از هواپيماهاي رژيم صهيونيستي را مورد اصابت قرار دهد. همچنين موشک هايي نزديک يک موضع نظامي ارتش سوريه اصابت کرد که خسارت هايي داشت.

به گزارش خبرگزاري اسپوتنيک، فرماندهي کل ارتش سوريه در بيانيه اي که خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) آن را منتشر کرد اعلام کرد: ارتش اسرائيل بامداد روز سه شنبه با استفاده از هواپيماها و موشک هاي زمين به زمين، مناطقي را نزديک دمشق هدف حمله قرار داد.

اين بيانيه مي افزايد «نيروي هوايي ارتش رژيم صهيونيستي در ساعت 2:40 بامداد امروز چند موشک از آسمان لبنان به سمت منطقه القطيفه در استان ريف دمشق شليک کرد که پدافند هوايي سوريه به مقابله با آن پرداخت و يکي از هواپيماها را مورد اصابت قرار داد».

بر اساس اين بيانيه، نيروي هوايي اسرائيل تجاوز خود را با شليک دو موشک زمين به زمين تکرار کرد که پدافند هوايي سوريه با آنها مقابله کرد. اين بيانيه همچنين مي افزايد: در ساعت 4:15 بامداد نيروي هوايي دشمن صهيونيستي با شليک چهار موشک از منطقه طبريا در داخل سرزمين هاي اشغالي (فلسطين) تجاوز خود را تکرار کرد که پدافند هوايي سوريه با آن به مقابله پرداخت و يک موشک را منهدم کرد و بقيه موشک ها نزديک يک موضع نظامي اصابت کرد که خسارات مادي برجا گذاشت.

فرماندهي کل ارتش سوريه افزود: تجاوز جديد اسرائيل بار ديگر حمايت اين رژيم اشغالگر را از تروريستها در سوريه و تلاش هاي مايوسانه آن را براي ارتقاي روحيه فروپاشيده تروريستها پس از ضربات دردناکي که در منطقه حرستا در غوطه شرقي استان ريف دمشق و پيروزي هاي چشمگير ارتش سوريه در ادلب دريافت کردند، مورد تاکيد قرار مي دهد.

فرماندهي کل ارتش سوريه در بيانيه خود بار ديگر درباره پيامدهاي خطرناک تجاوزات رژيم اشغالگر صهيونيستي هشدار داد و اين رژيم را مسئول کامل پيامدهاي آن دانست. .

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 19دی96،کدخبر: 1983503 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین