پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۹۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: کارت خرید جهیزیه به ارزش ۲.۵میلیون تا 5میلیون تومان از سال۹۷ به مددجویان در شرف ازدواج اهدا می‌شود.

شعار سال: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: کارت خرید جهیزیه به ارزش ۲.۵میلیون تا 5میلیون تومان از سال۹۷ به مددجویان در شرف ازدواج اهدا می‌شود. به گزارش مهر، فاطمه رهبر گفت: این طرح با هدف ارتقای کیفیت خدمات و خرید کالاهای مورد نیاز براساس سلیقه مددجو اجرا می‌شود. وی افزود: بر این اساس کمیته امداد در حال امضای تفاهمنامه همکاری با فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان کالاست تا مددجو با توجه به نیاز و براساس سلیقه خود برای خرید جهیزیه به فروشگاه‌ طرف قرارداد مراجعه کند. رهبر با اعلام اینکه تا پایان امسال باید ۸۰ هزار سری جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به جوانان مددجو و نیازمند متقاضی اهدا شود، گفت: در ۹ماه نخست امسال ۳۲هزار سری جهیزیه به افراد متقاضی پرداخت شد.

امسال ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار برای تأمین جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج مددجویان اختصاص‌یافته است. از این رقم ۱۴۰میلیارد تومان از بودجه دولت و همچنین ۶۰میلیارد تومان هم از طریق مشارکت‌های مردمی تأمین می‌شود. ۱۰۰میلیارد تومان از اعتبارات مورد نظر نیز برای پرداخت وام ازدواج به زوج‌های جوان مددجو توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت می‌شود. رهبر با بیان اینکه جهیزیه‌های اهداشده شامل ۱۴قلم کالای ضروری و ابتدایی زندگی شامل یخچال و فریزر، اجاق‌گاز، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، فرش و... می‌شود، گفت: باهدف حمایت از تولید داخل، جهیزیه‌های اهدایی از کالاهای ایرانی تهیه می‌شود. وی ارزش واقعی هر سری جهیزیه را 6 تا 7 میلیون تومان اعلام کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری روزنامه همشهری ، تاریخ انتشار 20دی 96، کدمطلب:3837، www.newspaper.hamshahri.org


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
درسته که مبلغش اون قدری نیست که دستشونو کامل تو این زمینه بگیره ولی خب همینقدرم از نبودنش بهتره! خدا خیرشون بده
ا.ف75
ناشناس
Netherlands
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
5 ملیون خیلییی کمه این پوله یه گاز و یخچال هم نمیشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین