پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۴۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
سرپرست اداره کل امور رسانه‌های دانشگاه آزاد گفت: ائمه جمعه استان‌ها و استانداران بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از گذشته عضو حقوقی هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

شعارسال:صالح اسکندری سرپرست اداره کل امور رسانه‌های دانشگاه آزاد با اشاره به فضا سازی‌های اخیر رسانه‌ای بر علیه دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیات امنای این دانشگاه درباره انتصاب ائمه جمعه استان ها در هیات امنا های استانی گفت: بر اساس مصوبه 721 دوم آبان‌ماه سال 91 شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی ائمه جمعه استان‌ها و استانداران عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

اسکندری افزود: از سال 1391 ائمه جمعه استان‌ها و استانداران هم در دوره ریاست دانشجو و هم در دوره میرزاده عضو هیات امناهای استانی بوده‌اند و در جلسات هیات امناهای استانی شرکت فعال داشته‌اند.

وی با بیان اینکه نظر به پایان یافتن مدت و دوره حکم 4 ساله این اعضای حقوقی، رئیس دانشگاه در حکمی مجددا ائمه جمعه و استانداران را به عنوان عضو حقوقی در این هیات‌های امنای استانی منصوب کردند.

سرپرست اداره کل امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه از گذشته تاکنون حضور فعال امامان جمعه و استانداران برکات زیادی برای دانشگاه آزاد اسلامی داشته و توانسته در حل مشکلات واحدها در استان‌ها بسیار موثر باشد.

وی تاکید کرد: طبیعتا حضور مقامات ارشد استان و امضای آنهای پای مصوبات هیات امناهای استانی دانشگاه آزاد در حل مشکلات دانشگاه در حوزه اراضی دانشگاه و یا تردد دانشجویان در سطح شهرها و یا مسائل مبتلابه دیگر می‌تواند موجب هم افزایی و همگرایی بیشتر دستگاه‌ها در سطح شهرها و استان‌ها شود.

صالح اسکندری با ابراز تاسف از عملکرد غیر حرفه‌ای برخی سایت‌ها و کانال‌ها و افراد مسئله دار که به منظور تخریب حرکت آغاز شده در دانشگاه آزاد اسلامی و به خصوص تلاش‌های صادقانه ولایتی، از یک حکم اداری برداشت سیاسی می‌کنند، گفت: این رفتارها حکایت از مسیر صحیح تحول در دانشگاه آزاد اسلامی است و حرکت این قطار با سنگ پرانی عده‌ای متوقف نخواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار27دی96،کدخبر: 13961025001036 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین