پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۵۰۰۳
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: همه دستگاه ها در مبادلات اقتصادی با کشورهای دیگر باید زیر نظر وزارت امور خارجه و هماهنگ با این وزارتخانه باشند.

شعارسال: محمدرضاپورابراهیمی افزود: در سال های گذشته یکی از خلاء های جدی در وزارت امور خارجه کشورمان نبود تحرک این وزارتخانه در دیپلماسی اقتصادی بود.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی اضافه کرد: ایجاد معاونت اقتصادی در این وزارتخانه براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی است و به فعالیت های اقتصادی کشور شتاب می دهد.

وی گفت: این حرکت آغاز اقدامات مثبتی است که می تواند منشاء تحولات خوبی در دیپلماسی اقتصادی کشورمان باشد.

پور ابراهیمی گفت: همکاری وزارت صنعت ، معدن و تجارت با سازمان توسعه تجارت در کنار اقدامات وزارت امور خارجه حلقه تکمیلی دیپلماسی اقتصادی است.

وی افزود: همه دستگاه ها در مبادلات اقتصادی با کشورهای دیگر باید زیر نظر وزارت امور خارجه و هماهنگ با این وزارتخانه باشند.

او گفت: برخی قوانین نیز برای رفع موانع در این مسیر باید اصلاح شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری اقتصاد آنلاین ، تاریخ انتشار: 28 دی 1396، کدخبر: 245741، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین