پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۵۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
هزاران نفر از زنان آمریکا در سالگرد راهپیمایی بزرگ زنان در روزهای بعد از برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، باز هم به خیابان آمدند.

شعارسال:هزاران نفر از زنان آمریکا در سالگرد راهپیمایی بزرگ زنان در روزهای بعد از برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، باز هم به خیابان آمدند.

 از وبسایت هیل، هزاران نفر از زنان آمریکا در سالگرد راهپیمایی بزرگ زنان در روزهای بعد از برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، باز هم به خیابان آمدند.




این گردهمایی در شهر لس‌آنجلس با شکوه بیشتری برگزار شد و بیش از 600 هزار نفر از زنان این شهر به خیابان‌ها آمدند و درباره مسائلی مثل مشارکت زنان در امور مختلف اجتماعی، اعتراض پپیگیر به مساله آزارهای جنسی و آمادگی برای حضور در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا در سال 2018 میلادی دست به راهپیمایی و تظاهرات اعتراض‌آمیز زدند.



از جمله‌های چهره‌های معروف در راهپیمایی امروز زنان آمریکا، بازیگر معروف هالیوود ناتالی پورتمن بود که درمیان زنان حاضر شد و درباره مساله آزارهای جنسی نسبت به خودش و بقیه زنان آمریکایی سخنرانی کوتاهی کرد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که زمزمه‌های برگزاری سالگرد راهپیمایی زنان را شنیده بود، دیشب (20 ژانویه 2018) با ارسال توئیت به صورت پیش‌دستانه زنان آمریکایی را به برگزاری راهپیمایی و تجمع دعوت کرد و از طرفی هم یادآور رشد اقتصادی آمریکا و کاهش بیکاری زنان در 18 سال گذشته، به‌خاطر اقدامات یک سال اخیر دولت خودش شد.

این راهپیمایی در شهرهایی همچون لس‌آنجلس، نیویورک، اوکلاهاما سیتی و واشنگتن برگزار شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار1بهمن 96، کدخبر: 339618 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
خیلی خوبه که مردم توی همه جای دنیا حق اعتراض داشته باشن ولی اعتراضی خوبه که رسیدگی بشه ن.ف۸۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
جالبه بدونین خیلی از ادم های سرشناس امریکایی و کارگردان های بزرگ مانند میشائیل هانکه از ماجرای هشتگ metoo ایراد هم میگیرن و اون رو حرکتی بیش از حد افراطی می دونن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین