پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۸۸۳
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
دیشب رییس جمهور گفت که درآمدهای ارزی کشور بیش از هزینه‌های ماست؛ این خبر خوشایندی است برای اقتصاد آشفته کشور.

شعارسال : دیشب رییس جمهور گفت که درآمدهای ارزی کشور بیش از هزینه‌های ماست؛ این خبر خوشایندی است برای اقتصاد آشفته کشور و علاوه کردن این نکته که بانک مرکزی باید وارد شده و نرخ ارز را کنترل کند.

رییس جمهور درباب مسکن مهر و صندوق‌های مالی هم با وجود آن که بازهم مشکلات را بعضاً به دولت قبل احاله کرد، اما دولت خود را متعهد دانست که این معضلات را باید حل کند و این مسوولیت پذیری می‌تواند آرامش بخش باشد. اینکه آقای روحانی از موضع مسوول ارشد اجرایی کشور سخن بگوید، شایسته توجه است، اما مردم در جایگاه مخاطب این سخنان بیشتر متوقع و منتظرند تا از تصمیمات تازه و جدید با خبر شوند، نه آن کارهایی که گفته شود «باید انجام بشود».

رییس جمهور چندان دوقطبی سخن نگفت (هرچند که تضادسازی با دولت نهم و دهم را کنار نگذاشت) اما از آنجا که گفتار حاکمان بر رفتار و پندار مردمان بسیار مؤثر و کارساز است، این سطح از ایجاد همدلی می‌تواند مهم تلقی شود؛ ممکن است این سخن با این انتقاد رو به رو شود که در پنجمین سال دولت، باید سطح بالاتری از عملکردها و نتایج گزارش می‌شد و چنین نبود، پاسخ این است که در مقیاس با آنچه در 7-6 ماهه اخیر دیده‌ایم، این گفتارها مستدل‌تر و مسوولانه تر بود و می‌شود اظهار امیدواری کرد که مسیر حاشیه روی سخنرانی‌های صبحگاهی، تحدید شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری فردا، تاریخ انتشار: 3 بهمن 1396، کدخبر: 775067، www.fardanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین