پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۰۹۷
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
رئیس‌جمهور که در زمان تبلیغات انتخاباتی سال ۹۶ حذف یارانه خانوارها را ناشی از شایعات ستادهای انتخاباتی رقیب دانسته بود، در لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور بودجه یارانه نقدی و غیر نقدی خانوارها را به ۲۳ هزار میلیارد تومان کاهش داد.

شعار سال: دولت در لایحه بودجه سال 97 کل کشور علاوه بر افزایش چشمگیر عوارض خروج از کشور که صدای سلبریتی‌های حامی وی را هم در آورد، بودجه یارانه بگیران را به شدت کاهش داد؛ موضوعی که با واکنش روزنامه های صبح کشور نیزمواجه شد.

در واقع دولت در لایحه بودجه 97کل کشور بودجه یارانه نقدی و غیر نقدی خانوارها را به 23هزار میلیارد تومان کاهش داد که این موضوع نشان می‌دهد یارانه بیش از 20 میلیون نفر دیگر باید حذف شود؛ این در حالی است که حسن روحانی در کارزار انتخاباتی سال 96 حذف یارانه خانوارها را ناشی از شایعات ستادهای انتخاباتی رقیب دانسته بود.

وی در گفت و گوی انتخاباتی در شبکه خبر در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر آینده یارانه در دولت دوازدهم گفته بود: ستادهای انتخاباتی رقیب در بعضی روستاها شایعه حذف یارانه را مطرح کردند که چنین چیزی اصلا صحت ندارد، یارانه به هیچ عنوان حذف نمی‌شود و همین یارانه ادامه پیدا می‌کند، چرا که ما معتقدیم این یارانه به تنهایی برای مردم کافی نیست بلکه باید سبدهای حمایتی دیگر در حوزه موادغذایی و حوزه سلامت به مردم داده شود و ما این راه را تا پایان نقطه فقر مطلق انجام می‌دهیم.

روحانی همچنین قول داد که فقر مطلق را تا پایان این دولت بر طرف کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 21آذر96، کدمطلب:13960921000870، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین