پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
لیست تیم بوکس جوانان امروز در حالی اعلام شد که در بین نفرات دعوت شده نام دانیال شه بخش (عبدالحمید شولی بر) که یک مدال طلا و یک نقره بزرگسالان را در کارنامه دارد، دیده می شود.

شعار سال: پس از انتخابعبدالرضا انصاریبه عنوان سرمربیتیم بوکس جوانانصبح امروز (دوشنبه) لیست اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم بوکس جوانان منتشر شد که در این بین نام مشتزنی دیده می‌شود که دو مدال قهرمانی کشور بزرگسالان در کارنامه دارد.

دانیال شه‌بخش که پیش از این او را با نام عبدالحمید شولی‌بر می‌شناختیم در رقابت‌های قهرمانی کشور بزرگسالان سال گذشته در سیستان و بلوچستان مدال طلا کسب کرد و امسال هم به مدال نقره رقابت‌های کشوری در کردستان دست یافت.

این مشتزن که طی دو سال گذشته در اکثر اردوهای تیم ملی بزرگسالان حضور داشته حالا به اردوی تیم جوانان دعوت شده و مشخص نیست که او بالاخره چند سال سن دارد؟!

شایان ذکر است شه‌بخش همشهریرئیس فدراسیون بوکسبوده و ارتباط خوبی با حسین ثوری دارد و بادی دید واکنش فدراسیون به این اتفاق عجیب چه خواهد بود.

حواشی بوکس شروع شد/ دارنده مدال طلا و نقره بزرگسالان به اردوی جوانان دعوت شد! + عکس

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 2بهمن 96، کدمطلب:389565، www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
همیشه برام سوال بوده که چطوری میشه این بازه های سنی مگه از طرف فدراسیون مشخص نیست؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین