پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۶۴۳۴
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
وزیرعلوم در حکمی،جواد واثقی امیری را برای مدت چهار سال در جایگاه ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ابقا کرد.

شعار سال: منصور غلامی، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، روز چهارشنبه در حکمی، جواد واثقی امیری را برای مدت چهار سال در جایگاه ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ابقا کرد.

در حکم انتصاب واثقی امیری آمده است: ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، برای مدت چهار سال در سمت رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ابقاء می‌شوید.

وزیر علوم، در بخشی دیگر از این حکم انتصاب آورده است: امیدوارم با سعی و اهتمام جناب‌عالی و بر اساس اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های موثری بردارید.

غلامی در این حکم تاکید کرده است: انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 4بهمن 96، کدمطلب:۶۴۱۲۵۷۰، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین