پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۱۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
دکتر مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر ابوالقاسم دولتی را به سمت "مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی" منصوب کرد.

شعار سال: به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن حکم انتصاب دکتر ابوالقاسم دولتی به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر ابوالقاسم دولتی

استاد محترم دانشگاه صنعتی شریف

با عنایت به مراتب تعهد، دانش و تجربیات ارزشمند آن استاد محترم، جنابعالی را به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی منصوب می نمایم.

مقتضی است در ادامه خدمات مدیریت گذشته ترتیبی اتخاذ فرمائید تا با رویکردی تحولی و با بهره گیری از مشارکت و همفکری فرهیختگان جامعه علمی کشور و همکاری بدنه کارشناسی و خردمند آن دفتر، زمینه اعتلای آموزش عالی بیش از پیش فراهم شود.

دکتر ابوالقاسم دولتی عضو هیات علمی و استاد دانشکده مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی شریف است.

دکتر ابوالقاسم دولتی در سال ۱۳۷۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی خود از دانشگاه صنعتی اصفهان شده و پس از آن مدرک کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی متالورژی (گرایش خوردگی و حفاظت) خود را از دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرد.

از سوابق اجرایی دکتر دولتی می توان به؛ مدیریت کل آموزش دانشگاه صنعتی شریف از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲، معاونت پژوهشی دانشکده مهندسی و علم مواد از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۷، معاونت آموزشی دانشکده مهندسی و علم مواد از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶، عضویت در شورای دانشگاه، شورای آموزش، کمیسون موارد خاص آموزش دانشگاه، عضویت در کمیته استعداد درخشان، شورای مدیران آموزش اشاره کرد.

تعداد مقالاتISI چاپ شده وی بالغ بر ۱۲۰ مقاله علمی و مجموع کل مقالات منتشر شده در مجلات و کنفرانس های داخل و خارج بیش از ۲۵۰ مقاله می باشد. وی تا کنون بیش از ۲۰ پروژه پژوهشی صنعتی را اجرا نموده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت وزارت علوم، تاریخ 26 اسفند 96، کد مطلب: 38260: www.msrt.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
دریاب کنون که دولتت هست به دست
کاین دولت و ملک میرود دست به دست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین