پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۹۵۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
دکترمنصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر سید ابوالحسن نائینی را به مدت چهار سال در جایگاه ریاست دانشگاه بین المللی امام خمینی( ره) قزوین ابقا کرد.

شعار سال: دکترمنصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر سید ابوالحسن نائینی را به مدت چهار سال در جایگاه ریاست دانشگاه بین المللی امام خمینی( ره) قزوین ابقا کرد. در این حکم انتصاب خطاب به دکتر نائینی آمده است:

ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده تان و به استناد تبصره یک ماده چها آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال درسمت رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ابقا می شوید.

امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و براساس اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید.

انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک، تاریخ انتشار 18 بهمن 95، کد مطلب: 772283، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
من با یک سری از دوستانم در دانشگاه امام خمینی صحبت میکزدم نسبتا از عملکرد ایشون راضی بودن
ف.ن83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین