پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
با تخصیص 20 میلیارد تومان اعتبار جهت تامین روشنایی معابر گلبهار، انتظار است مسئولان شرکت برق نیز به وعده خود عمل کنند وتا پایان سال مشکل روشنایی این شهر که سبب احساس ناامنی مردم شده است را برطرف سازند.
شعارسال: یکی از مهمترین دغدغه های مردم گلبهار، به ویژه ساکنان پروژه های مسکن مهر، مشکل روشنایی معابر اصلی و فرعی این شهر می باشد که علاوه بر دافعه ای که جهت سرمایه گزاری در بخش مسکن و رونق این شهر دارد، سبب احساس ناامنی مردم نیز شده است.

احساس ناامنی که مردم در سفر شهریور ماه معاون رییس جمهور به گلبهار به وی منتقل کردند و از مسئولان خواستند برای درک مشکل، در ظلمات شب، به بازدید این شهر بیایند.

شهری که ۴۳ هزار واحد مسکن مهر را در خود جای داده است و قرار است در آینده ای نزدیک، محل زندگی ۲۰۰ هزار نفر باشد.

شهری که مردمان آن همچنان با مشکلات عدیده ای مواجعه اند؛ مشکلات و نیازهای اولیه شهری از قبیل تامین روشنایی، کمبود فضای آموزشی و مدرسه، تامین آب شرب، نبود حتی یک بیمارستان، نبود یک مرجع قانونی که حاضر باشد درد دلهای مردم در خصوص مشکلاتی که انبوه سازان مسکن برایشان ایجاد کرده اند را بشنود و در احقاق حق آنها تلاش کند و ده ها مشکل دیگر که حتی به ذهن یک شهرنشین خطور نمی کند. شهری که به لحاظ جمعیت شهر است اما از نظر امکانات شهری در مضیقه است.

مسئولان شرکت برق مشکل اصلی عدم روشنایی کافی معابر اصلی و فرعی این شهر را نبود اعتبار عنوان می کردند و اظهار می داشتند اگر ۲۰ میلیار تومان برای تامین روشنایی این شهر اختصاص یابد تا پایان سال مشکل روشنایی معابر حل خواهد شد.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سفر اخیر خود به گلبهار با شنیدن مشکلات از زبان مردم و مسئولان، وعده داد ۲۰ میلیارد تومان برای حل مشکلات روشنایی گلبهار اختصاص یابد و تا پایان شهریور ماه به حساب شرکت برق واریز و شرکت برق نیز ملزم شد تا پایان سال ۹۴ مشکلات مردم را برطرف کند.

دکتر محمد دهقان، نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ندای چناران در این خصوص از تحقق وعده ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت برای تامین روشنایی معابر شهر جدید گلبهار خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی اخذ دستور از مهندس چیت چیان وزیر محترم نیرو در جلسه مورخ ۲۸ اردیبهشت ۹۴ و همچنین اخذ دستور از دکتر نوبخت ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در بازدید شهريورماه ایشان از گلبهار و تصویب در شورای برنامه ریزی استان خراسان رضوی ، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال برای تامین روشنایی شهر گلبهار اختصاص یافته است.

حال انتظار مردم از مسئولان شرکت برق گلبهار این است که تمام سعی خود را در جهت تحقق وعده خود و همچنین دستور معاون رییس جمهور به کار گیرند تا شب و روز عیدنوروز مردم این شهر، با روشنایی معابر و خیابان های اصلی به ویژه در مناطق مسکن مهر همراه باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ندای چناران، تاریخ یکشنبه 17 آبان 1394، کد مطلب: ـ، www.neda-chenaran.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین