پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
دکتر محمد دهقان، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: 1350 میلیارد تومان از سپرده های مردم در تصرف 17 نفر قرار دارد و فقط 125 میلیارد تومان مربوط به بدهی یکی از مقامات سابق قوه قضائیه است

شعار سال: نماینده مردم چناران ، گلبهار و طرقبه شاندیز روز سه شنبه بیست و هفتم مردادماه در نطق میان دستور خود درباره موضوعاتی مانند جمله تبریک دهه کرامت و سالگشت ورود آزادگان عزیز به میهن ، سخنان اخیر مقام معظم رهبری ، توافق هسته ای ، مبارزه با مفاسد اقتصادی ، مسائل مربوط به موسسه ی میزان و شرکت پدیده و همچنین پروژه های مهم حوزه ی انتخابیه خود سخن گفت.

وی اظهار تاسف کرد : از قوه قضاییه تقاضا دارم با متخلفان موسسه مالی میزان بر اساس قانون برخورد کند. مطابق برخی اطلاعات بدست آمده 1350 میلیارد تومان از سپرده های مردم در تصرف 17 نفر قرار دارد و فقط 125 میلیارد تومان مربوط به بدهی یکی از مقامات سابق قوه قضائیه است.

هقان تاکید کرد : انتظار مردم از قوه قضائیه اینست که بدون اغماض این 1350 میلیارد تومان را از افراد صاحب نفوذ بازستاند و وجوه مزبور را به مردم بیچاره ای که با اعتماد به آرم قوه قضائیه و ساختمان مستقر در دادگستری در این موسسه سپرده گذاری کرده اند بپردازند.

وی افزود : در اینجا لازم می دانم نسبت به نحوه ی مدیریت بانک مرکزی که زمینه فروپاشی این موسسه و سایر موسسات مالی را فراهم کرده است نقد داشته باشم و از ریاست و مدیران بانک مرکزی تقاضا کنم در خصوص موسسات مالی هر اقدامی که به صلاح کشور است با آرامش و بدون تنش انجام دهند. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص شرکت پدیده نیز گفت : از رییس جمهور محترم میخواهم پیشنهاد استانداری و وزارت کشور که مورد تایید مقامات مربوطه قرار گرفته است را امضا نمایند تا پس از اعتمادسازی هم امکان حفظ حقوق 120 هزار سهامدار پدیده فراهم آید و هم زمینه پرداخت حقوق دولتی و حق شهرداری شاندیز ایجاد شود و هم این شرکت بتواند بر اساس قانون و تحت نظارت مقامات استان به کار خود ادامه دهد.
وی همچنین از اقدامات قوه قضائیه در برخورد با پرونده های فساد اقتصادی بویژه پرونده های بزرگ فساد تشکر کرد و تصریح کرد: برخورد با مفسدان دانه درشت که اموال بیت المال را به غارت برده اند و به اعتماد مردم خیانت کرده اند تاثیر بزرگی در افزایش اعتماد مردم به نظام اسلامی و دستگاه قضایی داشته و خواهد داشت.
دهقان یادآور شد: قوه قضائیه هم در برخورد با پرونده سه هزار میلیارد تومانی و هم در پرونده های معاونان رییس جمهور سابق و هم در برخورد با آقازاده رشوه خوار و دلال بزرگ نفتی ، امید جدی در مبارزه با مفاسد اقتصادی ایجاد کرده است به گفته عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه باید در مذاکرات پیش رو که با کشورهای همسایه تحت عنوان ۱+۶ پیش بینی کرده اند، مراقبت کند که آمریکا در این مذاکرات دخالتی نداشته باشد و کشورهای منطقه پای آمریکا و سایر حامیان غربی خود را به مذاکرات باز نکنند.
نماینده مردم چناران ، گلبهار و طرقبه شاندیز خطاب به وزیر نیرو نیز خواستار شد : همانطور که قبلا دستور داده اند نسبت به افزایش اعتبار طرح انتقال پساب تصفیه شده مشهد به دشت چناران بابت مصارف کشاورزی و افزایش اعتبار طرح آبرساني به شهرهای طرقبه و شاندیز و طرح های آب و فاضلاب گلبهار و موافقت با اصلاح شبکه آب و فاضلاب چناران اقدام نمایند

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت تابناک، تاریخ انتشاریکشنبه 28 مرداد 1394، کد مطلب: ۷۹۳۱۵: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین