پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر سختگیری وزارت بهداشت در کیفیت تجهیزات پزشکی، گفت: شرکت های تجهیزات پزشکی ایران، محصولات خود را به کشورهای اروپایی صادر می کنند.
شعارسال:مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر سختگیری وزارت بهداشت در کیفیت تجهیزات پزشکی، گفت: شرکت های تجهیزات پزشکی ایران، محصولات خود را به کشورهای اروپایی صادر می کنند.

 پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وبدا)، رضا مسائلی در نشست مشترک با دبیرکل دپارتمان رفاه، سلامت عمومی و خانواده وزارت بهداشت بلژیک، با بیان این مطلب افزود: در ایران بیش از یک هزار تولید کننده تجهیزات پزشکی فعالیت دارند که محصولات آنها کیفیت بالایی دارد زیرا وزارت بهداشت برای ارتقای کیفیت این محصولات، سختگیری های زیادی دارد.

وی اظهار کرد: شرکت های تولید تجهیزات پزشکی ایران محصولات خود را به کشورهای اروپایی و از جمله آلمان صادر می کنند و این ادعای مدیر دولتی نیست بلکه واقعیت است و در صورت نیاز می توانید با جزییات محصولات ایرانی از نزدیک آشنا شوید.

مسائلی یادآور شد: قصد داریم نظام کنترل کیفی ایران را بر اساس استانداردهای اتحادیه اروپا بنا کنیم و این کار از سال جدید میلادی در دستور کار قرار گرفته است.

مشاور وزیر بهداشت از سفر وزیر بهداشت به یکی از کشورهای اروپایی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در این سفر پیشنهاداتی برای استفاده از استانداردهای اتحادیه اروپا در حوزه تولید تجهیزات پزشکی ایران در تفاهم نامه ای که امضا خواهد شد، مطرح می شود.

وی در حاشیه این نشست با اشاره به بررسی زمینه های همکاری های ایران و بلژیک در حوزه تجهیزات پزشکی، گفت: یکی از اهداف سفر اخیر وزیر بهداشت به یکی از کشورهای اروپایی، تسهیل بخشی زمینه های صادرات تجهیزات پزشکی ایران به کشورهای اروپایی است.

مسائلی خاطرنشان کرد: نظام کنترل کیفی ایران در حال تحول است و سعی داریم که از تجربیات اتحادیه اروپا استفاده بیشتری کنیم تا صادرات تجهیزات پزشکی به کشورهای مختلف افزایش پیدا کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ انتشار12بهمن 96،کدخبر: 82816133، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
واقعا فمر نمیکردم تو زمینه پزشکی انقدر پیشرفت کرده باشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین