پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
استاندار البرز گفت: استان البرز در میزان نوسازی مدارس و احداث مدرسه، استان سی و یکم در کشور است و شهرستانهایی مثل فردیس در این بخش با مشکلات بیشتری مواجه هستند.

شعارسال: استاندار البرز گفت: استان البرز در میزان نوسازی مدارس و احداث مدرسه، استان سی و یکم در کشور است و شهرستانهایی مثل فردیس در این بخش با مشکلات بیشتری مواجه هستند.

محمدعلی نجفی صبح امروز در مراسم افتتاح هنرستان فنی و حرفه ای خیری دخترانه هیمالیا در شهر جدید هشتگرد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و با قدردانی از سرودهای انقلابی دانش‌آموزان، اظهار داشت: ساوجبلاغ جزو شهرستان‌های پویا و فعال است و این نشان از حضور مدام پای کار دارد.

وی با بیان اینکه ساوجبلاغ جزو شهرستان‌های برتر در ایجاد فرصت‌های شغلی است، افزود: همه باید تلاش کنند تا مردم با امید، نشاط و پویایی بیشتر در مسیر آبادانی و سازندگی حرکت کنند.

استاندار البرز در ادامه به نقش سازنده خیرین در توسعه زیرساخت های آموزشی اشاره کرد و گفت: حرکت در مسیر سازندگی با حضور خیرین تداوم پیدا می کند. استان البرز در میزان نوسازی مدارس و احداث مدرسه، استان سی و یکم در کشور است و شهرستانهایی مثل فردیس در این بخش با مشکلات بیشتری مواجه هستند.

وی با قدردانی از خیرین مدرسه ساز که دستی هم در بخش تولید و صنعت دارند، بیان کرد: کار تولید در نوع خود سنگین و طاقت فرسا است و باید همه نگاه جدی به تولیدکنندگان داشته باشند.

وی افزود: عشق به کار ساخت مدرسه هم از کارهای خیر است اینکه تولید کنندگان بخشی از سود حاصله را در جهت خدمت به مردم و ساخت مدرسه مصروف میدارند حرکت ارزشمندی است.

وی افزود: این حق خیرین و تولید کنندگان است که همواره سرافراز و ماندگار باشند‌ و مورد قدردانی قرار گیرند.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه مهارت های صنایع باید در رشته های فنی و حرفه‌ای دیده شود ادامه داد: در برنامه ریزی رشته های هنرستان ها بر اساس اندیشه ها و نیازهای کارخانه ها و صنایع هر دانش آموزان یک هنر و یک حرفه بیاموزد.

وی افزود: اگر صنایع در کنار نیروهای خود، کاردانان فنی و حرفه‌ای را نیز بپذیرند،در آینده می توانند تحت پوشش همین صنایع قرار گیرند و بنوعی خود را سهامدار می دانند و در نهایت نیز دغدغه اشتغال برطرف می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 590151، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
به طور خیلی صریح باید گفت که البرز تو این زمینه از همه استان های کشورعقب تر هست..اونم تو زمینه ای که ارتباط مستقیم داره با سلامت روان نسل اینده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین