پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
معاون‌هماهنگى امور اقتصادى و توسعه منابع استاندار کردستان با تاکید بر اینکه کردستان آماده سرمایه‌گذارى است، گفت: زیرساخت‌هاى استان از حمل و نقل جاده‌اى، هوایى و حتى ریلى تا زیرساخت هاى فناورى و اطلاعات آماده پذیرش سرمایه‌گذاران است.

شعارسال: معاون‌هماهنگى امور اقتصادى و توسعه منابع استاندار کردستان با تاکید بر اینکه کردستان آماده سرمایه‌گذارى است، گفت: زیرساخت‌هاى استان از حمل و نقل جاده‌اى، هوایى و حتى ریلى تا زیرساخت هاى فناورى و اطلاعات آماده پذیرش سرمایه‌گذاران است.

حسین فیروزى در نشست مشترک هم‌اندیشى استاندار با اصحاب رسانه استان، اثربخشى رسانه‌ها در توسعه استان را یادآور شد و افزود: رسانه‌ها مى‌توانند نقش مهمى در بهبود فضاى کسب و کار، توسعه سرمایه‌گذارى، تولید و اشتغال داشته باشند و امید را به جامعه تزریق کنند.

وى با اشاره به اینکه کردستان براى توسعه اقتصادى و رفع بیکارى به ٢٠ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذارى نیاز دارد، از خبرنگاران خواست کردستان را آنچنان که هست معرفى کنند تا سرمایه‌گذاران آن را به عنوان مقصد سرمایه‌گذارى خود انتخاب کنند.

فیروزى با تاکید بر اینکه کردستان آماده سرمایه‌گذارى است، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌هاى استان از حمل و نقل جاده‌اى، هوایى و حتى ریلى تا زیرساخت هاى فناورى و اطلاعات آماده پذیرش سرمایه‌گذاران است.

وى همچنین اظهار داشت: امروز حوزه‌هاى مختلف کشاورزى، معدن، صنعت، تجارت مرزى، گردشگرى و سایر حوزه‌ها جزو اولویت‌هاى سرمایه‌گذارى استان است و در این شرایط که کردستان بیش از هر زمان دیگرى آماده سرمایه‌گذارى است و بازگشت سرمایه تضمینى است.

معاون استاندار خطاب به فعالان رسانه‌اى استان تصریح کرد: ممکن است انتشار نابهنگام یک خبر یا یک تحلیل نامناسب موجب از بین رفتن یک فرصت سرمایه‌گذارى شود.

وى در این خصوص از خبرنگاران استان خواست کردستان را همچون کردستان سال ٩٦ بشناسانند، نه مانند کردستان سال ٦٠ و تلاش کنند ذهنیت‌هاى اشتباه در مورد کردستان را اصلاح و تغییرات مثبت ایجاد شده را بنمایانند.

فیروزى خبرنگاران را بازوان قدرتمند در تحقق توسعه استان دانست و یادآور شد: هیچ خط‌کشى و تقسیم‌بندى خودى و غیر خودى میان اهالى رسانه قائل نیستیم و همه شما را یار خود در عرصه تلاش براى توسعه استان مى‌دانیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1396، کدخبر: 590467، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
از خبرنگاران در خواست شده تا کردستان رو به عنوان مقصد سرمایه گذاری بشناسونن! چقدر نقش رسانه ملی تو این قضیه واقعااا مهمه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین