پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۷۳
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
امام جمعه رفسنجان گفت: آمار و ارقام اعلام تورم توسط مسئولان کشور ۱۲ درصد است این درحالی است که ما گرانی و تورم را در سفره‌های مردم می‌بینیم و این رقم بالای ۳۰ درصد است.

شعارسال: حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: در این روز مردم حمایت خود از نظام و ولایت فقیه و رهبری را اعلام کردند.

وی به آغاز تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: باید مساجد به روی تبلیغات این نامزدها باز باشد و باید به این نامزدهای انتخاباتی میدان داد تا مردم با اهداف این اشخاص آشنا شوند لذا همکاری همه مردم را در این راستا می‌طلبیم.

رمضانی‌پور تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید مجلسی مستقل و کارآمد باشد و نماینده باید خود را سپر بلای مشکلات جامعه بداند و برای احقاق حقوق شهروندان در مجلس شورای اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نباشد.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نباید همسو با دولت باشد در غیر این‌صورت خطر است و به ضرر کشور تمام می‌شود.

وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی یک قدرت است و نباید همراه با دولت باشد و از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند «نماینده انقلابی باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند لذا این رکن جایگاه مهمی دارد.»

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در ۲۹ بهمن سال ۵۶ مردم قم قیام کردند و از نظام اسلامی دفاع کردند که برخی به شهادت رسیدند و یاد این شهدا و شهید سیدعباس موسوی را گرامی می‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مشکلات معیشتی مردم امری مهم است و از آنجایی که رئیس جمهور کشورمان گفته است برای کار کردن در حوزه برنامه‌های هسته‌ای بهانه‌ای نداریم لذا نباید کار را به بعد بیندازیم و باید برای مردم این کار ملموس شود و مردم بدانند که مسئولان نظام تمام تلاش خود را می‌کنند.

وی تصریح کرد: آمار و ارقام اعلام تورم توسط مسئولان کشور ۱۲ درصد است این درحالی است که ما گرانی و تورم را در سفره‌های مردم می‌بینیم و این رقم بالای ۳۰ درصد است.

رمضانی‌پور بیان کرد: نمایندگان باید بعد از انتخابات هفتم اسفند کار کنند تا خدمت را مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد باشند.

وی همچنین به ۲۵ بهمن سال ۶۷ اشاره کرد و افزود: سلمان‌رشدی کتابی با عنوان آیات شیطانی نوشت که امام راحل حکم اعدام این شخص مرتد را در این روز صادر کردند و امیدواریم در همین جهنم دنیایی که برای خودش درست کرده به سزای عمل ننگینش برسد.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: گرچه دشمنان ایران، عظمت ملت ایران اسلامی را کم‌رنگ جلوه می‌دهند اما در روز گذشته این راهپیمایی را در شبکه‌های مختلف خود به جهانیان نشان دادند.

وی مدارا و رزق را دو عامل برکت در زندگی برشمرد و عنوان کرد: افرادی که در زندگی و اجتماع مدارا می‌کنند هم در دنیا هم در آخرت عاقبت به خیر می‌شوند.

رمضانی‌پور اظهار کرد: به همراه داشتن خیر و برکت، بهره‌مندی و خوشبختی در جامعه و مهر و محبت از آثار و پیامدهای مثبتی است که فرد با دیگران مدارا می‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی روراستی، تاریخ انتشار: 23بهمن1394، کدخبر: 20759: www.rorasti.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین