پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۹۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
احمد عطایی هنرمند برجسته قلم زنی استان اردبیل با اعلام این خبر، تصریح کرد: این نمایشگاه با نمایش 150 اثر از آخرین تولیدات بنده و خانم مهسا قنبرزاده دایر شده است.

شعارسال: اولین نمایشگاه قلم زنی استان اردبیل در محل ساختمان سازمان میراث فرهنگی کشور دایر شد.

احمد عطایی هنرمند برجسته قلم زنی استان اردبیل با اعلام این خبر، تصریح کرد: این نمایشگاه با نمایش 150 اثر از آخرین تولیدات بنده و خانم مهسا قنبرزاده دایر شده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر آموزش قلم زنی به صورت حرفه‌ای در استان دایر شده و سال گذشته توانستیم اولین نشان ملی مرغوبیت قلم زنی را نیز کسب کنیم.

به گفته عطایی قلم زنی استان اردبیل در وضعیت فعلی با رشد کیفی و کمی قابل توجه تولیدات همراه است و این نمایشگاه نیز اولین نمایشگاه قلم زنی این استان بوده و تا 25 بهمن ماه آماده بازدید علاقه مندان است.

همچنین مهسا قنبرزاده دیگر هنرمند اردبیلی نیز تاکید کرد: به مدت سه سال است آموزش دانشگاهی و تخصصی قلم زنی در استان آغاز شده و هنرجویان آموزشهای کاملا تخصصی دریافت می کنند.

وی متذکر شد: در طی سال های اخیر کارگاه قلم زنی در شهر اردبیل فعال شده و بیش از 120 کارگاه خانگی نیز به همت هنرجویان این استان دایر کردیم.

قنبرزاده افزود: رشد کیفی تولیدات موجب شده اردبیل به یکی از رقبای جدی استان اصفهان به عنوان قطب هنر قلم زنی در کشور تبدیل شود.

وی تاکید کرد: سال گذشته یک اثر تولیدی آقای عطایی موفق به دریافت نشان ملی مرغوبیت شد و امسال نیز چهار اثر ارسال کردیم که فعلا پاسخی در خصوص آن به دست ما نرسیده است.

این هنرمند ابراز امیدواری کرد آثار تولیدی استان در سطح ملی و جهانی شناخته شده و گوشه ای از توانمندی هنرمندان اردبیلی در هنر قلم زنی به واسطه نمایشگاه ها معرفی شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1396، کدخبر: 592728، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
هر چه این استان در زمینه های دیگر بهش توجه کمی میشه باید در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی نهایت توجه هارو به خودش معطوف کنه
ا.ف75
ناشناس
Germany
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
در زمینه های گردشگری درسته که ایران به خصوص استان اردبیل عقبه ولی داستان اینه که با بالا بردن همین توجهات کوچک میشه این صنعت رو دگرگون کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین