پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۸۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
نائب رئیس «فراکسیون ورزش» مجلس شورای اسلامی گفت: علی کریمی اگر اسناد و مدارک خود درباره تخلفات فدراسیون فوتبال را به ما ارائه کند، ما این اسناد را در قالب شکایت به کمیسیون اصل نود مجلس ارجاع می‌دهیم و همچنین این موضوع را در مجلس مطرح می‌کنیم.
شعارسال: سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا با اشاره به ادعای یک بازیکن سابق تیم ملی درباره تخلفات فدراسیون فوتبال در برنامه ۹۰ گفت: ما با هر سلیقه که داریم نباید جامعه ورزشی و جامعه اقتصادی را دچار التهاب کنیم.

وی با بیان اینکه قطعاً حوزه ورزش برای خود بخش حقوقی و قضایی دارد افزود: بنده هم معتقدم که پشت صحنه فوتبال، پشت صحنه درستی نیست و بار‌ها و بار‌ها طی مصاحبه‌های خود به آن اذعان داشته‌ام و همیشه گفته‌ام که باید این بخش اصلاح شود، اما این روش اصلاح نیست که ما بخواهیم در مجامع عمومی چیزی بگوییم و دیگری هم جوابی دهد، چرا که این کار را خراب و بخشی از این موضوع را سیاسی می‌کند.

نائب رئیس «فراکسیون ورزش» مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما باید به‌صورت قانونی ریشه فساد را خشک کنیم. بنده هم معتقدم پشت صحنه ورزش یک بخش مفاسد و یک بخش زد و بند سیاسی دارد. اما همگی این موارد باید از راه قانونی خود پیگیری شود و آن بخش‌های قضایی که بر امر ورزش نظارت می‌کنند باید در این زمینه فعال شوند.

دلخوش با اشاره به بخشی از ادعا‌های علی کریمی در برنامه ۹۰ بیان داشت: معتقدم هر شخصی که در جامعه حرفی را مطرح کرد ما نمی‌توانیم به دنبال آن برویم لذا ما باید یاد بگیریم که اگر اسناد و مدارکی در اختیار داریم از مسیر اداری و اجرایی آن‌ها را پیگیری کنیم.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فراکسیون ورزش مجلس این آمادگی را دارد که در صورت ارائه اسناد و مدارک علی کریمی این موضوع را پیگیری کند اظهار داشت: این اسناد تاکنون ارائه نشده است، اما بله، اگر ارائه شود ما این موارد را پیگیری می‌کنیم و بنده یک تنه به‌ عنوان نائب رئیس فراکسیون مجلس به این موضوعات رسیدگی می‌کنم.

نائب رئیس «فراکسیون ورزش» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس کمیسیون اصل ۹۰ دارد و به شکایت از دستگاه‌ها رسیدگی می‌کند گفت: علی کریمی اگر اسناد و مدارک خود درباره تخلفات فدراسیون فوتبال را به ما ارائه کند، ما این اسناد را در قالب شکایت به کمیسیون اصل نود مجلس ارجاع می‌دهیم و همچنین این موضوع را در مجلس مطرح می‌کنیم و حتی تحقیق و تفحص هم کلید می‌زنیم بنابراین ما براساس قانون اساسی هرکاری می‌توانیم انجام دهیم و مجلس در تمام زمینه‌ها می‌تواند تحقیق و تفحص کند.

                                                                                                                                                                                                           

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری میزان  ، تاریخ انتشار25بهمن 96، کدخبر:396870،www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
حتی فرهنگ درست اعتراض کردن و به نتیجه رسونده اون اعرتاض در بین فرهیختگان یک جامعه هم وجود نداره چه برسه به مردم عادی! خب اگه ایشون تو این مدت اینکارارو میکرد دیگه کار به اینجا نمی کشید که
ا.ف75
ناشناس
Switzerland
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
یعنی شماها تاحالا هیچی نمی دونستید و منتظر بودین علی کریمی بیاد تلویزیون تا ابروتونو ببره بعد صداتون در بیاد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین