پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۶۹۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
تصاویری از منزل علی کریمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد خانه وی به دستور دادستانی، پلمب شده و بر روی بنر الصاق شده نوشته شده است که ، بنا به دستور مقام محترم قضایی این ملک تا اطلاع ثانوی پلمب می‌باشد. لازم به توضیح است که، پیش‌تر علی کریمی به مصادره اموال تهدید شده بود. حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق مجلس در اظهاراتی جنجالی خواستار توقیف اموال علی کریمی، چهره مطرح فوتبال ایران شده بود! همچنین شعار سال بارها و بارها درخواست ممانعت از برخی تندروی ها و حساسیت به عدم تبدیل مخالف به معاند را داده بود.
شعار سال: بر اساس برخی گزارش‌ها از دوشنبه شب بنری روی در ویلای علی کریمی از قول «دادستانی لواسانات» نصب و روی آن نوشته شده است: «بنا به دستور مقام محترم قضایی این ملک تا اطلاع ثانوی پلمپ می‌باشد.» همچنین گفته می‌شود مسیر ورود به این ویلا نیز همزمان با بلوک‌های سیمانی مسدود شده بود، اما بعد از چند ساعت این بلوک‌ها برداشته شد.

برخی منابع خبری گفته‌اند بنر نصب شده بر ورودی ویلای علی کریمی نیز ساعاتی پس از آن جمع شده است.
 
پلمپ ویلای علی کریمی در لواسان/ آیا این آغاز مصادره‌ی اموال است؟
با شدت گرفتن اعتراض‌های خیابانی و حمایت علی کریمی از این اتفاقات، برخی از چهره‌های سیاسی خواستار مصادره‌ی اموال او شده‌اند.

حمید رسایی یکی از نخستین چهره‌هایی بود که در این خصوص با اشاره به اقدام دولت ترکیه در توقیف اموال «هاکان شوکور» فوتبالیست معروف ترکیه‌ای به اتهام دست داشتن در کودتای نافرجام سال ۲۰۱۵، خواستار اقدامی مشابه و توقیف اموال علی کریمی در کشور شد.
 
پلمپ ویلای علی کریمی در لواسان/ آیا این آغاز مصادره‌ی اموال است؟
حسن عباسی، فعال سیاسی تندروی اصولگرا دیگر چهره‌ای بود که این روز‌ها به علی کریمی و فوتبالیست‌ها حمله کرد و در یک سخنرانی گفت: سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است. لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟»

هنوز هیچ مرجع رسمی درباره‌ی این اتفاق اظهارنظر نکرده است. دادستانی لواسان نیز توضیح نداده که آیا دستوری برای پلمپ یا مصادره‌ی اموال علی کریمی صادر شده یا خیر.
 
تعداد بازدید : 19
تعداد بازدید : 20
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فراز، تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۴۰۲۸، www.farazdaily.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین