پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۹۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرم‌آباد گفت: در رابطه با وارد شدن فاضلاب به رودخانه اخطاریه‌های لازم داده‌ شده است.

شعارسال: رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرم‌آباد گفت: در رابطه با وارد شدن فاضلاب به رودخانه اخطاریه‌های لازم داده‌ شده است.

کامران فرمان‌پور اظهار کرد: فاضلاب قسمت جنوبی شهر خرم‌آباد، منطقه گلدشت و ماسور به رودخانه وارد می‌شود. در این رابطه اخطاریه‌های لازم به شرکت آب و فاضلاب استان داده‌ شده تا این فاضلاب‌ها را به تصفیه‌خانه هدایت کنند.

وی ادامه داد: تاکنون این شرکت در این رابطه اقدام خاصی انجام نداده است. شرکت اعلام کرده در صورت تأمین اعتبار این کار را انجام خواهد داد. اگر اقدامی صورت نگیرد مراحل بعدی کار را انجام خواهیم داد.

فرمان پور خاطرنشان کرد: وارد شدن فاضلاب به رودخانه سبب آلودگی آن و از بین رفتن جانوران آبزی می‌شود. همچنین کشاورزان پایین‌دست از آن استفاده کرده و وارد چرخه زیستی می‌شود. این روند برای سلامت عموم به‌شدت خطرناک است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1396، کدخبر: 96112815482، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
یعنی واقعا برای این معضلات نمیشه هیچ کاری کرد یا باید منتظر بمونیم تا یه مسدولی دوباره بیاد در مورد کم ابی و خشکسالی هشدار بده و بره بعدش
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین