پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۲۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ابتدای سخنان خود در کنفرانس امنیتی مونیخ توافق هسته‌ای موسوم به برجام را با قرارداد 1938 مونیخ مقایسه کرد.

شعارسال: به گزارش وب سایت رسمی کنفرانس امنیتی مونیخ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی سخنرانی پر از نفرت خود درباره ایران را در کنفرانس امنیتی مونیخ ایراد کرد.

وی در ابتدای سخنان خود توافق هسته‌ای موسوم به برجام را با قرارداد 1938 مونیخ مقایسه کرد و با مقایسه رژیم نازی حاکم بر آلمان در قبل از سال‌های جنگ جهانی دوم با حکومت ایران، جمهوری اسلامی ایران را بزرگ‌ترین تهدید جهان دانست.

نتانیاهو مدعی شد که 6 میلیون یهودی در قضیه هولوکاست کشته شدند و اکنون ما اجازه نمی‌دهیم که تاریخ توسط ایران تکرار شود.

نتانیاهو ادعاکرد که توافق هسته‌ای با ایران، جنگ را در جهان به ما نزدیک‌تر می‌کند. وی ادعا کرد که تجاوزگری ایران،باعث شد که اسرائیل و کشورهای عربی به طرز بی‌سابقه‌ای در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

وی در بخشی از سخنرانی خود تکه پاره‌ای را به همه حاضران جلسه نشان داد و مدعی شد که این یک تکه از پهپاد ایرانی است که هفته گذشته به مرزهای سرزمین‌های اشغالی وارد شده است. نتانیاهو مدعی شده بود که ایران حضور نظامی و تجاوزگری در اقصی نقاط خاورمیانه را انکار می‌کند ولی آیا می‌تواند این قطعه از پهپاد خود را نیز انکار کند؟

نتانیاهو در حالی که این قطعه فلزی را به حضار جلسه نشان می‌داد خطاب به محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان گفت: «آیا این را می‌شناسی؟ این برای شماست. ما را آزمایش نکنید

نتانیاهو مدعی شد که اسرائیل از تاسیس پایگاه نظامی ایران در خاک سوریه جلوگیری خواهد کرد. وی همچنین ادعا کرد که اگر ایران از خط قرمزهای ما رد شود، ما نه تنها به ایران، بلکه به نیروهای نیابتی این کشور نیز ضربه وارد خواهیم کرد.

نتانیاهو در بخش دیگری از سخنان خود، نقشه‌ای از خاورمیانه را نشان داد که به ادعای خود نشان‌گر حضور نیروهای مورد حمایت ایران در سوریه، عراق، یمن و لبنان می‌شد و مدعی شد ایران قصد نفوذ در این کشورها را دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  آنا، تاریخ انتشار: 29بهمن 1396، کدخبر:348649،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
نتانیاهو اولین بارش نیست که همچین کارای شرم آور و خنده داری رو انجام میده ؛ دوما اینکه پهپاد ایران در مناطق اشغالی سوریه توسط اسراییلی ها در حال پرواز بود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین