پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۰۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
اعتماد نوشت: محمود احمدی‌نژاد، چهره پر سر و صدای ماه‌های اخیر سپهر سیاسی ایران باز هم خطاب به رهبر معظم انقلاب نامه نوشت.

شعارسال: نامه‌اي كه شب گذشته كانال دولت بهار منتشر كرد نامه سوم احمدي‌نژاد است. او در اين نامه خواستار موضوعاتي شده است كه از عصبانيت او نشات مي‌گيرد.

نطق محمود احمدي‌نژاد در روز جلسه چهارم دادگاه تجديد نظر حميد بقايي نشان مي‌داد رييس دولت‌هاي نهم و دهم اين روز‌ها از ورود دستگاه قضا به پرونده تخلفات افرادي كه خط قرمز او هستند بسيار عصباني است و اين مهم در نامه سوم نمود عيني پيدا كرده است.

نامه سوم ابعاد تازه‌تري نيز دارد. او در اين نامه از دستگاه قضايي عبور و قوه مقننه و مجريه را نيز هدف قرار داده است.

احمدي‌نژاد در نامه سوم خود در خواسته‌اي خارج از عرف خواهان برگزاري انتخابات آزاد و زودهنگام رياست‌جمهوري و مجلس شوراي اسلامي شده است. در حالي كه كمتر از ١٠ ماه از برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري و حضور پر شور مردم در پاي صندوق‌هاي راي گذشته و مردم با راي ٢٤ميليوني رييس‌جمهور خود را انتخاب كرده‌اند، مشخص نيست جريان فكري احمدي‌نژاد چه اهدافي را در پس خواسته‌هاي خود دنبال مي‌كنند.

مردم ايران در انتخاباتي دموكراتيك در سال‌هاي ٩٤ و ٩٦ افراد منتخب خود را از طريق صندوق راي انتخاب كرده‌اند؛ انتخابي كه به مذاق احمدي‌نژاد و ياران او خوش نيامده و اين جريان از انتخاب مردم خشمگين است.

احمدي‌نژاد در اين نامه موضوعي ديگر را مطرح كرده است كه بي‌ارتباط با جنجال‌هاي رسانه‌اي اخير او نيست. رييس دولت‌هاي نهم و دهم در ماه‌هاي اخير از هر فرصتي كه نصيبش شده، استفاده و انتقادات تندي را خطاب به دستگاه قضايي كشور مطرح كرده است؛ انتقاداتي كه ناشي از عصبانيت او از ورود دستگاه قضا به پرونده تخلفات اطرافيانش است. احمدي‌نژاد در نامه سوم همچنان بر موضع خود پافشاري كرده و در خواسته‌اي غيرمعمول خواهان بركناري رييس دستگاه قضا شده است. ريشه اين خواسته احمدي‌نژاد مشخص است.

اطرافيان احمدي‌نژاد همچنان خط قرمز او هستند و با وجودآنكه قوه قضاييه تخلفات اين افراد را ثابت كرده، او سعي دارد با ايجاد جو رسانه‌اي دستگاه قضا را به دليل بررسي پرونده اين افراد تحت فشار بگذارد.

واكنش به نامه سوم

كانال‌هاي تلگرامي نخستين رسانه‌هايي بودند كه اين نامه را منتشر كردند. شبكه تلويزيوني بي‌بي‌سي‌فارسي نيز به اين موضوع واكنش نشان داد و از آن با عنوان نامه سرگشاده ياد كرد. بي‌بي‌سي نامه احمدي‌نژاد را با عنوان برگزاري فوري انتخابات آزاد رياست‌جمهوري و مجلس تيتر يك وبسايت خود قرار داد و با برجسته‌سازي موضوع انتخابات آزاد اين نامه را منتشر كرد.

نامه‌نگاري‌هايي كه به نظر مي‌رسد احمدي‌نژاد به واسطه آن تلاش دارد در صدر اخبار باشد. اين نامه‌نگاري‌ها پس از آغاز جلسات رسيدگي به تخلفات نزديكان او افزايش يافته است.

سريال نامه‌نگاري‌هاي احمدي‌نژاد در حالي ادامه دارد كه شيب انتقادي اين نامه‌ها رو به افزايش است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار: 3اسفند1396، کدخبر: 349873: www.fararu.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
در چند ماه اخیر سیل اعتراض ها در کشور زیاد شده است ، بجای اینکه همه اعتراض ها را به برادر خانم صدام حسین نسبت دهیم کاش ریشه آن هارا رسیدگی کنیم
ا.ح75
ناشناس
Switzerland
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
احمدی نژاد یک مهره ی سوخته شده است ، دیگر آن اعتماد قبل را مردم به ایشان ندارند با توجه به سیاست های چپ ایشان
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین