پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۲۱۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
نمایندگان مجلس، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مجاز کردند از طریق سازمان توسعه‌ای و شرکت های تابعه خود نسبت به مشارکت خصوصی- عمومی داخلی و خارجی به‌ منظور انجام طرح ‌های دولت الکترونیک و توسعه خدمات الکترونیکی از جمله هوشمندسازی مدارس اقدام کند.

شعارسال: نمایندگان در ادامه جلسه علنی روز -پنج شنبه- مجلس شورای اسلامی در ادامه بخش های هزینه ای بودجه ۹۷ کل کشور، بندهایی از تبصره ۱۸ را تصویب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه دادند با تأیید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا مبلغ یک ‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی خود و برای کمک به سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر، ایجاد کارور(اپراتور)های ارائه‌کننده خدمات الکترونیکی در تمام بخش ها، حمایت از طرح (پروژه)‌های توسعه‌ای اشتغال‌آفرین و یا صادرات کالا و خدمات در این بخش توسط بخشهای خصوصی و تعاونی به صورت وجوه اداره‌شده بر اساس آیین‌نامه‌ای که به پیشنهاد مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان برنامه و بودجه کشور تهیه شده و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد، اختصاص دهند و مابه‌التفاوت نرخ سود را از محل آن پرداخت کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بند دیگری به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه دادند ازطریق سازمان توسعه‌ای و شرکتهای تابعه خود نسبت به مشارکت خصوصی- عمومی داخلی و خارجی به‌منظور انجام طرح (پروژه)‌های دولت الکترونیک و توسعه خدمات الکترونیکی از جمله هوشمندسازی مدارس اقدام کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند منابع مورد نیاز جهت سرمایه‌گذاری بخش دولتی از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و منابع داخلی شرکت های تابعه با تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین می‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بندالحاقی ۱ بخش هزینه ای تبصره ۱۸، دولت را مکلف کردند از طریق سازمان‌های توسعه‌ای به‌منظور ایجاد اشتغال و رونق تولید و در راستای توسعه سرمایه گذاری در عرصه‌های مختلف اقتصادی و زیربنایی و در اجرای مواد قانون برنامه ششم توسعه با رعایت قانون اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی نسبت به اجرای طرحهای سرمایه‌گذاری، زیرساختی و نوسازی صنایع با در نظر گرفتن مزیتهای منطقه‌ای و آمایش سرزمین با اولویت مناطق کمتر توسعه‌یافته و محروم با به کارگیری ابزارهای متنوع تأمین منابع مالی (منابع داخلی سازمان‌های توسعه‌ای، وجوه حاصل از واگذاری شرکتهای وابسته به سازمان‌های توسعه‌ای تسهیلات بانکی و منابع خارجی) اقدام کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پارسینه، تاریخ انتشار: 3اسفند1396، کدخبر: 412991: www.parsine.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
این طرح هوشمند سازی مدارس در حرف خیلی خوبیه اما توی برخی مدارس فقط با نصب چند ویدیو پرژکتور اسم اون مدارسو مدارس هوشمند گذاشتن...منظور از هوشمند فقط همینه؟
ا.ف75
ناشناس
Sweden
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
من دقیقا با نظر دوست بالاییمون موافقم هوشمند سازیه بی هدف به چه دردی میخوره ؟ این که فقط معلم بجای تخته رو پاور چوینت درس بده نتیجه این همه هزینه نمی تونه باشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین