پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۶۰۴
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
سخنگوي سازمان انتقال خون گفت: با توجه به سردي هوا در اکثر نقاط کشور اهداکنندگان خون در همه کشور به ويژه در مناطق غربي و مرکزي کشور و شهر تهران براي اهداي خون اقدام کنند.

شعارسال: به نقل از روابط عمومي سازمان انتقال خون، بشير حاجي بيگي افزود: با توجه به برودت هوا، مراجعه اهداکنندگان خون کاهش يافته است و به علت نياز به خون و فرآورده‌هاي خون از تمامي هموطنان دعوت مي‌شود براي اهداي خون به پايگاه و مراکز انتقال خون استان تهران مراجعه کنند.

وي با بيان اينکه تمامي مراکز و پايگاه‌هاي اهداي خون استان تهران فعال و آماده ارائه خدمت هستند، اعلام کرد: انتقال خون استان تهران بايد جوابگوي 170 بيمارستان و مرکز درماني براي تأمين 3 هزار واحد خون و فرآورده‌هاي خوني باشد، بنابراين نياز است که مردم نوع دوست، براي اهداي خون مراجعه کنند.

مراکز فعال انتقال خون استان تهران به اين شرح است:

- مرکزجامع وصال ساعت پذيرش 8 تا 20

- مرکز جامع ستاري ساعت پذيرش 8 تا 19

- آزادي 8 تا 15

- پيروزي 8 تا 15

- افسريه 8 تا 15

- شهرري 8 تا 15

- مترو امام خميني (ره) 8 تا 15

- چيذر (روز‌هاي فرد) 8 تا 15

- ورامين 8 تا 14:30

- شهريار 8 تا 15

- تجريش (روز‌هاي زوج) 8 تا 15

- شهرقدس 8 تا 15

- رباط کريم (روز‌هاي فرد) 8 تا

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار: 6اسفند1396، کدخبر: 20180225105925607: www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین