پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۳۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: دانشجویان ملزم هستند تا پایان سنوات مجاز تحصیلات خود را به اتمام برسانند و در نهایت در اولین سنوات اضافه اعطای شده از سوی کمیسیون تحصیل خود را تمام کنند.

شعار سال: معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: سنوات مجاز دانشجویان براساس سال ورود در آیین نامه های مربوطه مشخص شده است و اعطای سنوات اضافی از اختیارات کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه و با توجه به دلایل و مستندات ارائه شده صورت می گیرد.

بنابراین باید ترتیبی اتخاذ شود تا دانشجویان با برنامه ریزی صحیح در سنوات مجاز تحصیلات خود را به اتمام برسانند و اگر دانشجویانی اولین سنوات اضافی را از کمیسیون دریافت کرده اند از فرصت اخذ شده استفاده کرده و تحصیلاتشان را به تمام رسانند بدیهی است اعطای دومین سنوات اضافی به دانشجویان در کمیسیون موارد خاص در موارد بسیار استثنایی انجام می شود.

بنابراین معاونین آموزشی تمام واحدها باید ترتیبی اتخاذ کنند تا موضوع لزوم اتمام تحصیلات تا پایان سنوات مجاز و نهایتا اولین سنوات اضافه اعطای شده از سوی کمیسیون موارد خاص به تمام دانشجویان و اساتید یادآوری شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تابناک، تاریخ 8 اسفند 96، کد مطلب: 778092: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین