پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۴۰۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
براساس شرایط بررسی و پذیرش تقاضای میهمانی در دانشگاه شهید بهشتی، این دانشگاه درخواست‌های میهمانی دائم را نمی‌پذیرد.
شعار سال: براساس شرایط بررسی و پذیرش تقاضای میهمانی در دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تقاضای میهمانی خود را از تاریخ یک لغایت ۳۱ اردیبهشت در سامانه جامع امور دانشجویان سجاد به نشانی: http://portal.saorg.ir ثبت کنند.


نتیجه درخواست در نیمه اول شهریور در سامانه سجاد و سایت دانشگاه قابل مشاهده است لذا مراجعه حضوری به دانشگاه و تماس تلفنی جهت پیگیری نتایج ضروری نیست و نتایج خارج از سامانه اعلام نخواهد شد.

سقف پذیرش دانشجوی میهمان در هر سال تحصیلی مطابق آیین نامه انتقال و میهمانی ۲۰ درصد ظرفیت پذیرش دانشجو برای همان سال در نظر گرفته می‌شود. در شرایط برابر، اولویت میهمان شدن با متقاضیانی است که شرایط خاص ذکر شده در آیین نامه میهمانی را دارا هستند.

پیش از شروع میهمانی در دانشگاه شهید بهشتی، گذراندن دو نیمسال تحصیلی در دانشگاه مبدا با رعایت کف معدل ذکر شده در آیین نامه و کسب حداقل معدل مورد نظر واحد‌های آموزشی الزامی است.

مدت میهمانی برای مقطع کارشناسی بین یک تا دو نیمسال است. بررسی تقاضای میهمان در نیمسال دوم سال تحصیلی صورت نمی‌پذیرد.

در صورت مشروطی دانشجو در یک نیمسال، امکان ادامه میهمانی در سال بعد وجود ندارد. مسئولیت اخذ موافقت دانشگاه مبدا با فهرست دروس اخذ شده در این دانشگاه به عهده دانشجوی میهمان است.

بررسی تقاضای میهمانی در شرایط خاص برای سال دوم منوط به کسب حداقل میانگین معدل در هر رشته تحصیلی است. دانشجوی میهمان موظف به رعایت تمام ضوابط دانشگاه از جمله پرداخت شهریه طبق مصوبه هیات امناء دانشگاه است.

دانشگاه شهید بهشتی درخواست‌های میهمانی دائم را نمی‌پذیرد. در موارد خاص صرفا درخواست متقاضیانی بررسی خواهد شد که جز چند نفر برتر گروه آموزشی مربوطه باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 3 اردیبهشت 97، کد مطلب: 680364: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
در باب مسیله مهمانی با راه حل بومی گزینتی کمتر به همچین مشکلاتی بر خواهیم خورد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین