پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۷۸۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: در صورتی که دانشگاهی در خصوص احتساب بیمه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به صورت سلیقه‌ای عمل کند، باید با آن برخورد شود .

شعار سال : درباره حذف سنوات تحصیلی از سوابق شغلی معلمان یا دانشجومعلمان، گفت: اگرچه ممکن است این موضوع در دولت مطرح شده باشد اما تاکنون لایحه‌ای در این خصوص به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه نشده است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر این لایحه به مجلس ارائه شود بعید است با آن موافقت شود؛ ضمن آنکه قانون نمی‌تواند عطف به ماسبق باشد؛ تعدادی از معلمان در آستانه بازنشستگی هستند و سنوات تحصیلی آنها در این بازنشستگی حساب شده است و در صورت تصویب این لایحه آنها با مشکلات جدی مواجه می‌شوند.

وی بیان کرد: قطعا این امر در صورت تصویب در مجلس، برای افرادی که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند اجرایی نمی‌شود اما برای اجرا در آینده باید کارشناسی‌های لازم انجام شود و دولت نظرات و دلایل خود را برای این طرح این لایحه بیان کند؛ باید متن این پیشنهاد بررسی شود تا مجلس بتواند در مورد آن تصممیم‌گیری کند.

میرزاده اظهار کرد: اگرچه محاسبه سنوات تحصیلی به عنوان سابقه شغلی ممکن است انگیزه‌ای برای ورود دانشجویان به دانشگاه فرهنگیان باشد اما کسی که معلمی را برمی‌گزیند باید به معنای واقعی عاشق این شغل باشد و به مشوق نیاز نداشته باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان افزود: وقتی موضوعی جایگاه قانونی نداشته باشد نباید اجرایی شود و در صورتی که دانشگاهی به استناد این موضوع در خصوص بیمه دانشجویان به صورت سلیقه‌ای عمل کند باید با آن برخورد شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار 13بهمن 96، کد خبر: 368509،www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین