پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه ورزش جزء کوچکی از ارتباطات قطع شده ایران با رژیم صهیونیستی است، گفت: نظام جمهوری اسلامی هیچ گونه ارتباط اقتصادی و سیاسی با این رژیم غاصب ندارد.
شعارسال: علاالدین بروجردی روز جمعه در نشست با خبرنگاران در تالار ارم بروجرد اظهارکرد: پرهیز از مواجه ورزشکاران ایران با ورزشکاران صهیونیستی یک مسئله آرمانی و مهم است که در راستای به رسمیت نشناختن این رژیم غاصب انجام می شود.

وی افزود: به وجود آمدن پدیده داعش، تجزیه عراق و سوریه توطئه های طراحی شده از سوی آمریکا و هم پیمانانش در منطقه بود که با شکست سختی مواجه شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت امروز یمن بسیار تاسف باراست، بیان کرد: عربستان سعودی با سلاح های آمریکایی و اسرائیلی مردم مظلوم یمن را هدف قرار داده و بعد بیش از یک هزار روز اشغال یمن عربستان شکست خورده این جنگ است.

بروجردی اضافه کرد: آمریکا توطئه دیگر انتقال سران داعش به افغانستان و سوریه را برای ایجاد جنگ بین مسلمانان و نا امنی در منطقه کلید زده است تا حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار: 11اسفند 1396، کدخبر:   ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین