پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه در سال جاری شاهد 249 نفر فوت در صحنه در جاده های برون شهری استان بوده ایم اظهار کرد:، در هر تصادف برون جاده ای استان، متوسط 1.5 نفر کشته می شوند این در حالی است که فقره های تصادفات جرحی و فوتی استان، 2.4 درصد افزایش پیدا کرده است.

شعارسال: مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه در سال جاری شاهد 249 نفر فوت در صحنه در جاده های برون شهری استان بوده ایم اظهار کرد:، در هر تصادف برون جاده ای استان، متوسط 1.5 نفر کشته می شوند این در حالی است که فقره های تصادفات جرحی و فوتی استان، 2.4 درصد افزایش پیدا کرده است.

"محمدرضا بلوردی" صبح امروز 12 اسفندماه در جلسه کمیسیون راه های استان تصریح کرد: در 9 ماه گذشته سال جاری، 672 نفر فوتی راه های برون شهری استان کرمان داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25.6 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه استان کرمان در تعداد فوتی های جاده ای هم اکنون رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در سال گذشته میزان فوتی‌های جاده‌ای استان 535 نفر بوده است، ضمن آنکه تعداد شدت تصادفات نسبت به سال گذشته بیشتر شده است که شاید یکی از این دلایل افزایش سرعت خودروها در جاده های استان بوده است.

بلوردی با بیان اینکه در سال جاری شاهد 249 نفر فوت در صحنه در جاده‌های برون شهری استان بوده‌ایم، اظهار کرد:، در هر تصادف برون جاده‌ای استان، متوسط 1.5 نفر کشته می‌شوند، این در حالی است که فقره‌های تصادفات جرحی و فوتی استان، 2.4 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه 50 درصد تصادفات برون شهری استان در محورهای اصلی و 49 درصد در محورهای روستایی بوده است، تصریح کرد: از این بین 60 درصد تصادفات منجر به فوت استان در جاده‌های اصلی بوده که 238 مورد ناشی از واژگونی خودرو بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به محورهای حادثه خیز استان تصریح کرد: محور«کرمان بم» در رتبه اول مسیرهای اصلی استان در تعداد فقره‌های تصادف و همچنین منجر به فوت بوده به طوری که 72 درصد تصادفات استان در این محور صورت گرفته است که دلایلی مختلفی برای افزایش میزان تصادفات در این وجود دارد و کمیسیون‌های راه و شهرسازی، اورژانس و ... به دنبال کنترل این محور هستند اما برخی دلایل نیز از کنترل این مجموعه خارج است.

بلوردی با بیان اینکه نزدیک به 50 درصد از تصادفات استان در بین ساعت های 16 تا 20 بوده است، اظهار کرد: طبق آمار تردد شمارهای استان، در استان کرمان براساس تردد شمارها 82 میلیون تردد صورت گرفته‌ که نسبت به سال گذشته 10 میلیون تردد افزایش پیدا کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1396، کدخبر: 96121205936، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا خداکنه روزی بتونیم این تصادفات رو تا جایی که میتونیم کنترلشون کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین