پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۱۷۵۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: واژگونی خودرو سمند در مسیر غرب به شرق جاده «خاوران» سبب کشته شدن یک هم وطن و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

شعار سال: سید جلال ملکی صبح پنج شنبه در خصوص حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در مسیر غرب به شرق جاده «خاوران» ابتدای ورودی دوم «خاور شهر» اظهار داشت: ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته این حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده و بلافاصله ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی ضمن تشریح جزئیات محل حادثه گفت: این خودرو که چهار سرنشین داشت، هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با موانع حاشیه جاده واژگون شده است، پیش از رسیدن آتش نشانان هر چهار سرنشین توسط شهروندان و عابران از خودرو خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: در این حادثه دو مرد میان سال و یک نوجوان ۱۳ ساله دچار مصدومیت شده و متاسفانه یک پسر هشت ساله در اثر جراحات وارده به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

وی گفت: مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند و خودرو به حالت اولیه بازگردانده و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد، خوشبختانه ترافیک ایجاد نشده بود و در ساعت ۱:۳۸ بامداد عملیات به پایان رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرخوان تهران رویداد، تاریخ انتشار 1 فروردین 96، کد مطلب: - ، www.tehranruydad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
حیف اون جوون 12 ساله که جون خودش رو از دست داد خدا رحمتش کنه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین