پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۳۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
کاهش تعرفه واردات گوشت به زیان دامدار ایرانی و موجب تشویق واردکننده است .

شعار سال: سید راضی نوری، عضو کمیسیون کشاورزی در واکنش به خبر نصف شدن تعرفه واردات گوشت گوساله گفت: این اتفاق باعث افزایش واردات گوشت گوساله به کشور می‌شود. هرچه واردات بیشتر باشد، ضرر و زیان تولید‌کننده داخلی نیز بیشتر می‌شود. با این اقدام شک نکنید که تولید‌کننده گوشت قرمز ایرانی متضرر می‌شود.
وی افزود:‌هر چقدر تعرفه کاهش یابد، باعث می‌شود واردکننده تشویق شود و تولید داخلی متضرر شود. وی اضافه کرد: باید این کاهش تعرفه را برای تامین نهاده‌های اولیه تولیدکنندگان گوشت قرمز تخصیص داد تا تولیدکننده تشویق به تولید بیشتر شود و قیمت تمام‌شده تولید نیز پایین بیاید.
نوری تصریح کرد: به‌جای اینکه تعرفه را از 26 به 12 درصد کاهش دهیم و این ما‌به‌التفاوت را تقدیم وارد‌کننده کنیم تا تولید را خفه کند، این کاهش را برای تامین نهاده‌های تولیدکننده درنظر می‌گرفتیم.
عضو کمیسیون کشاورزی تاکید کرد: دولت باید در این زمینه تجدیدنظر کند تا با تشویق تولیدکننده افزایش تولید را در سال‌های آینده داشته باشیم

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نود اقتصادی، تاریخ 8 اسفند 96، کد مطلب: 2111729: www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین