پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۵۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
اشتباه صندوق رفاه دانشگاه لرستان سبب شد مشخصات دانشجویان به طور کامل روی کانال این صندوق درج شود.

شعار سال: روز گذشته صندوق رفاه دانشگاه لرستان در اتفاقی عجیب لیست دانشجویان وام گیرنده این صندوق را در روی کانال این دانشگاه قرار داد؛ اما ماجرا وقتی عجیب تر شد که در کنار نام دانشجویان کد ملی و شماره دانشجویی دانشجویان نیز آمده بود و دسترسی به این شماره ها می توانست اطلاعات دانشجویان وام گیرنده را در اختیار همه قرار دهد.

کد ملی و شماره دانشجویی دانشجویان بدهکار دانشگاه لرستان لو رفت!دو ساعت پس از درج این مطلب در کانال صندوق رفاه این پیام حذف شد؛ اما با این وجود اعتراضات زیادی به این اقدام صندوق رفاه از سوی دانشجویان صورت گرفت و در مراجعات مکرر دانشجویان به معاونت دانشجویی این موضوع گوشزد شد.

بسیج دانشجویی نیز در نامه ای به معاونت دانشجویی این اقدام را نادرست خواند و اعلام کرد باید با خاطیان برخورد شود.

کد ملی و شماره دانشجویی دانشجویان بدهکار دانشگاه لرستان لو رفت  تا اینکه امروز پیام عذرخواهی صندوق رفاه از این اقدام در کانال این صندوق درج و اعلام شد این موضوع سهوا رخ داده شده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

به اطلاع کلیه دانشجویان عزیز می رساند در خصوص اطلاع رسانی واریزی مرحله اول وام تحصیلی با شماره کد ملی اشتباه سهوی از طرف اینجانب بوده است و هدف اطلاع دانشجو از وضیعت پرداخت خود بنا به تقاضاهای مکرر و استقبال شما عزیزان بوده است.

منبع اطلاع رسانی بدون لیست واریزی خواهد بود و اگر این نحو اطلاع رسانی باعث رنجش خاطر دانشجویان عزیز بوده است از آن ها پوزش طلبیده و امیدواریم بتوانیم در آستانه سال نو با واریز وام های شما عزیزان در خوشحالی شما سهیم باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 14 اسفند 96، کد مطلب: 671161، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
همه این وام گیرنده ها هم با تمامی اطلاعات گفتن
کلی مزاحمت و سو استفاده میتونه از این ها رخ بده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین