پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۵۲۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
دبیر شورای صنفی دانشگاه فردوسی گفت: وام دانشجویی دانشگاه فردوسی آذر ماه به حساب دانشجویان واریز شده اما وام‌های ضروری تعدادی از دانشجویان هنوز به دستشان نرسیده که پیگیر این موضوع هستیم.
شعارسال:دبیر شورای صنفی دانشگاه فردوسی گفت: وام دانشجویی دانشگاه فردوسی آذر ماه به حساب دانشجویان واریز شده اما وام‌های ضروری تعدادی از دانشجویان هنوز به دستشان نرسیده که پیگیر این موضوع هستیم.

سیدمحمد حسینی دبیر شورای صنفی دانشگاه فردوسی مشهدگفت: وام دانشجویی دانشگاه فردوسی آذر ماه به حساب دانشجویان این دانشگاه واریز شده است اما وام های ضروری تعدادی از دانشجویان هنوز به دست دانشجویان نرسیده که پیگیر این موضوع هستیم.

حسینی در توضیح این موضوع که برای تعدادی از دانشجویان این دانشگاه که هنوز وام دریافت نکرده اند در سیستم کاربری بدهکاری ثبت شده است، تصریح کرد: معمولا دو هفته قبل از ارسال وام به حساب دانشجویان در سیستم کاربری برای دانشجویان بدهکاری ثبت می شود که این مسئله طبیعی و عرف است.

دبیر شورای صنفی دانشگاه فردوسی ادامه داد: اگر مدت بدهکاری ثبت شده برای دانشجویان بیش از دو هفته باشد و وام به حساب دانشجویان واریز نشود این مسئله مشکل دارد که ما در حال پیگیری هستیم و از دانشجویان خواستیم که این موضوع اگر رخ داده است به ما اطلاع دهند.

وی در پایان اظهار داشت: صندوق رفاه دانشگاه فردوسی پیش تر به ما اعلام کرده بود که تمام وام های دانشجویی برای دانشجویان واریز شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ،تاریخ انتشار29دی96،کدخبر: 660725، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین