پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۸۳۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: بین ۲۵ تا ۵۰۰ درصد وام دانشجویی افزایش یافته است و هر تعداد متقاضی که در این خصوص وجود داشته باشد، می‌توانند وام دریافت کنند.

شعار سال: ذوالفقار یزدان‌مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد، بیان داشت: مصوباتی اخذ شده تا بتوانیم در صندوق رفاه دانشجویان از مراکز رشد، شرکت‌های دانش‌بنیان و غیره حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در چهارمحال و بختیاری صنعت آن‌چنانی وجود ندارد تا بتوانیم بحث ارتباط بین صنعت و دانشگاه را مطرح کنیم، افزود: بنابراین باید به سمت تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های IT محور پیش برویم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه جنس تشکل‌های دانشجویی از جنس مطالبه‌گری است، ادامه داد: امید است با این مطالبه‌گری‌ها بتوانیم زمینه‌ساز یک توسعه متوازن و پایدار در چهارمحال و بختیاری باشیم.

یزدان‌مهر با تأکید بر اینکه در زمینه موضوع آب در چهارمحال و بختیاری نیازمند یک مطالعه جامع و کامل هستیم تا نیازهای استان در این خصوص را احصا کند، عنوان کرد: در سه نوبت به تشکل‌های دانشجویی در کل کشور کمک‌هایی صورت گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۸ خوابگاه توسط بنیاد ۱۵ خرداد ساخته شده است و خوابگاه دخترانه دانشگاه شهرکرد که توسط این بنیاد در حال ساخت است، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: خوشبختانه در برنامه ششم توسعه کشور گشایشی ایجاد شده است و آن ورود دولت در بحث ساخت خوابگاه‌های دانشجویی است.

یزدان‌مهر بیان کرد: وام شرافتی به دانشجویان از طریق صندوق امام علی (ع) پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بین ۲۵ تا ۵۰۰ درصد وام دانشجویی افزایش یافته است و هر تعداد متقاضی که در این خصوص وجود داشته باشد می‌توانند وام دریافت کنند، یادآور شد: تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان وام ویژه دکتری به دانشجویان این دوره پرداخت شده، وام‌های ازدواج و ودیعه مسکن دانشجویان متأهل نیز افزایش پیدا کرده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پایان تأکید کرد: در بودجه سال ۹۷ مبلغ ۶۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای ارائه خدمات متنوع و مختلف در دانشگاه پیش‌بینی شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 21 آذر 96، کد مطلب: ۶۵۲۴۴۱، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین