پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای افزایش امکانات رفاهی به دانشگاه شهید چمران اهواز کمک کردیم و در ادامه نیز کمک‌های ویژه‌ای برای این دانشگاه در نظر گرفته می‌شود.

شعار سالذوالفقار یزدان مهر، مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در حاشیه بازدید از خوابگاه حضرت معصومه (س) دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای افزایش امکانات رفاهی به دانشگاه شهید چمران اهواز کمک کردیم و در ادامه نیز کمک‌های ویژه‌ای برای این دانشگاه در نظر گرفته می‌شود.

یزدان مهر افزود: در بازدید سال گذشته از خوابگاه حضرت معصومه (س) این دانشگاه و با بررسی‌هایی که انجام گرفته است، خوشبختانه بخشی از مشکلات مانند تصفیه آب و سیستم خنک‌کننده حل شده و برای اتاق‌ها پنجره‌های دوجداره نصب شده و بلوک‌ها نیز رنگ‌آمیزی شده‌اند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و با کمک مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز، نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان، بخشی از مشکلات این دانشگاه نیز حل شوند.

در این بازدید علی ساری، نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، غلامحسین خواجه، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز و دیگر مسئولان این دانشگاه نیز حضور داشتند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب:۶۵۷۶۵۶، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین