پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۲۰۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان در سال جاری وام ضروری و ویژه به دانشجویان دکتری پرداخت شده است.

شعارسال: ذوالفقار یزدان مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص رفع موانع پرداخت وام دانشجویان دکتری گفت: هفته گذشته جلسه‌ای را با بانک توسعه تعاون داشتیم که در این جلسه موانع پرداخت وام دانشجویان دکتری بررسی و تسهیل شد.

وی افزود:تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان در سال جاری وام ضروری و ویژه به دانشجویان دکتری پرداخت شده و با تامین اعتباری که صورت گرفته پیش بینی می‌شود تا پایان سال این پرداخت‌ها به ۱۶۶ میلیارد تومان برسد.

یزدان مهر در خصوص وام پژوهانه اضافه کرد: قانون را باید مجلس تصویب و برای این وام اعتبار اختصاص دهد و تکلیف و مسئولیت صندوق رفاه فقط پرداخت وام است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 3اسفند1396، کدخبر: 668656: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
ایول این دانشجو های دکترا خیلی می تونن تو پیشرفت صنعت ایرانمون کمک حال باشن من الان یه سری از دانشجوهای دکتری مون که تونستن وام بگیرن رو میبینم همشون تونستن کار افرینی کنن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین