پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۴۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
عباس آخوندی برای شرکت و سخنرانی در مراسمی با عنوان «بحران ورشکستگی موسسات مالی و تاثیر آن بر احساس اعتماد و حق خواهی مسالمت آمیز» در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران حضور یافته بود که با اعتراض دانشجویان در این دانشگاه مواجه شد.

شعار سال: حضور عباس آخوندی وزیر راه، مسکن و شهرسازی دولت‌های یازدهم و دوازدهم در دانشگاه تهران، با اعتراض دانشجویان مواجه شد.

عباس آخوندی برای شرکت و سخنرانی در مراسمی با عنوان «بحران ورشکستگی موسسات مالی و تاثیر آن بر احساس اعتماد و حق خواهی مسالمت آمیز» در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران حضور یافته بود که با اعتراض دانشجویان در این دانشگاه مواجه شد.

اعتراض اصلی دانشجویان به نحوه عملکرد آخوندی در وزارت راه بود که در روزهای اخیر به واسطه سقوط هواپیمای ای تی آر در مسیر تهران به سایوج، دوباره بر سر زبان ها افتاده است.

خبرنگار ما در مورد نحوه اعتراض دانشجویان کسب اطلاع کرد این برنامه قرار بود در ابتدا در تالار ابن خلدون دانشگاه تهران برگزار شود اما به علت استقبال کم جمعیت، این برنامه به سالن شریعتی دانشکده علوم اجتماعی منتقل شد.

دانشجویان معترض که اعتراض خود را با نوشتن پلاکارد و شعار ابراز کردند، در حین برنامه و سخنرانی آخوندی نیز پلاکاردهای حاوی مطالبات از وزیر راه را در مقابل وی گرفتند که با واکنش آخوندی روبرو شد.

عباس آخوندی پس از مشاهده شعار دانشجویان گفت: «کار ما مبارزه با مفسدین است و شما مفسد هستید»!

عصبانیت وزیر راه البته اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد. وی در موارد متعددی از قبیل برخورد با یک خبرنگار در نهاد ریاست جمهوری، به وزیر عصبانی معروف شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبروان، تاریخ انتشار 14 اسفند 96، کد مطلب: 14925178، www.khabarone.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
0
مردم در شعبه های دارای تابلوی موسسه مجاز کاسپین در سال 95 و طی قراردادهای رسمی با مهر کاسپین و امضا مسئولین منتخب این موسسه و پس از دریافت تائید شعبه و سپرده گذاری از دفتر مرکزی این موسسه و روابط عمومی بانک مرکزی در سال 95 پس از دریافت مجوز رسمی بانک مرکزی در ان سپرده گذاری کردند. حالا این موسسه پس از گذشت دوسه ماه از سپرده گذاری پول مردم را پس نمی دهد. اگر ان را دزدیده است پس باید در دادگاه مجازات و به استرداد اموال مردم محکوم شود و اگر طبق گفته مسئولین بانک مرکزی ان را به تعاونی منحله در سال 92 فرشتگان داده است پس کلاهبرداری نموده است و هم بانک مرکزی و هم مسئولین و موسسه کاسپین می بایستی خسارات مردم را جبران کنند . ضمنا اگر این موسسه ورشکسته است با توجه به عضویت ان در صندوق بیمه سپرده ها می بایستی خسارات مردم از این طریق پرداخت شود. ایا موضوع به این سادگی را رسانه ها متوجه نمی شوند و خود را به حماقت می زنند. ضمنا دادن مجوز بانک مرکزی به این موسسه خود جرم بسیار بزرگ وسنگینی می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین