پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۹۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۶
محمدرضا رضاییإکوچی با اشاره به آخرین وضعیت بازخوانی جعبه سیاه ATR۷۲ (هواپیمایی سقوط کرده در ارتفاعات دنا)، گفت: جعبه سیاه این هواپیما امروز به فرانسه منتقل شده و فردا پس از بازخوانی و رمزگشایی به کشور بازگردانده می‌شود.

شعارسال: رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به آخرین وضعیت بازخوانی جعبه سیاه ATR۷۲ (هواپیمایی سقوط کرده در ارتفاعات دنا)، گفت: جعبه سیاه این هواپیما امروز به فرانسه منتقل شده و فردا پس از بازخوانی و رمزگشایی به کشور بازگردانده می‌شود.

محمدرضا رضاییإکوچی با اشاره به آخرین وضعیت بازخوانی جعبه سیاه ATR۷۲ (هواپیمایی سقوط کرده در ارتفاعات دنا)، گفت: جعبه سیاه این هواپیما امروز به فرانسه منتقل شده و فردا پس از بازخوانی و رمزگشایی به کشور بازگردانده می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در ایران بخشی از جعبه سیاه رمزگشایی شده است، افزود: مکالمات میان خلبان و مرکز کنترل و رادار در داخل کشور ترجمه و بازخوانی شده و قسمت مربوط به نقص فنی احتمالی و عملکرد سیستم‌های داخلی هواپیما نیز در کشور فرانسه رمز گشایی خواهد شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طبق اظهارات سازمان هواپیمایی هر چند مکالمات خلبان با مرکز کنترل در داخل کشور رمزگشایی شده، اما قابل ترجمه نیست، تصریح کرد: صحت این موضوع نیز هنوز معلوم نیست.

تهیه گزارشی از علل سقوط ATR۷۲ در کمیسیون عمران مجلس

وی با تاکید بر اینکه گزارشی از علل سقوط ATR۷۲ در کمیسیون عمران مجلس جمع بندی خواهد شد، گفت: این گزارش پس از نهایی شدن به هیئت رئیسه جهت قرائت در صحن ارسال خواهد شد.

رضایی‌کوچی گفت: در صورت محرز شدن تخلف و کم کاری فرد یا دستگاهی در سقوط این هواپیما متخلفان به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: گزارش علل سقوط هواپیمای ATR۷۲ پس از تعطیلات مجلس در ایام نوروز در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری فردا ، تاریخ انتشار: 17 اسفند 1396 ، کدخبر: 791608 ، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
یعنی شرایط لازم برای رمز گشایی این جعبه سیاه در کشور نیست؟
حتما باید اطلاعات کشور به فرانسه فرستاده بشه؟
س.د۷۶
ناشناس
United Kingdom
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
خداکنه بلایی سرش نیارن اینا همه شون طرفه امریکان
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین