پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
شهرستان شادگان با توجه به جایگاهی که از لحاظ نام و نشان در سطح استان و حتی کشور دارد از لحاظ استاندارد سازی عرصه ی شهری بایک شهر مطرح تفاوت بسزایی دارد.

شعارسال: شهرستان شادگان با توجه به جایگاهی که از لحاظ نام و نشان در سطح استان و حتی کشور دارد از لحاظ استاندارد سازی عرصه ی شهری بایک شهر مطرح تفاوت بسزایی دارد.

متأسف و شرمنده ایم وقتی که می شنویم شهروندان شادگان بخاطر عدم آسفالت خیابانها و جمع آوری زباله های موجود در سطح شهر گلایه دارند.

در بحث راه های موجود در سطح شهر هنوز هم چال و چوله های خیابانهای اصلی شهر رانندگان درون شهری را ناراحت می کند ولی در راستای ترمیم آنها حتی کوچکترین اقدامی صورت نگرفته است.

در بحث پارکهای شهر شادگان متأسفانه پارکهای موجود فقط نام پارک را یدک می کشند و در مشاهده امکانات می بینیم اصلا هیچگونه امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی ندارند.

شورای شهر که منتخب مردم می باشد وظیفه صیانت و دفاع از حق و حقوق شهروندان را بر دوش دارد.اما آنها بجای رسیدگی به امورات داخل شهر مشغول نزاع و درگیری بر سر انتخاب شهردار و هیأت رئیسه و سایر اهداف شخصی و اختلاف افکنی در درون شورا هستند و شهر شادگان هنوز هم در آتش این نزاع و درگیری می سوزد.

آیا سکوت در مقابل چنین عواملی نشان دهنده خیانت به مردم نیست؟

راستی چه رازی پشت چنین سکوتی نهفته است؟

چرا شورای شهر؛شهردار را تحت فشار و یا بازخواست قرار نمی دهند؟

امید است در آینده تمام مسئولان با احساس وظیفه در راستای رفاه و آسایش مردم تلاش شبانه روزی را انجام دهند و در خدمت توده مردم بودن را مقدم بر هر امری قرار دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی دورق نیوز، تاریخ انتشار: 23مرداد93، کدخبر:...: dawraq-news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین