پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۰۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
محمد حسین فدایی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اراک در نطق پیش از دستور صحن رسمی شورای شهر اراک از سند دار شدن املاک قولنامه‌ای خبر داد.

شعارسال: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اراک از طرح سند دارشدن املاک قولنامه‌ای این شهر خبرداد.

محمد حسین فدایی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اراک در نطق پیش از دستور صحن رسمی شورای شهر اراک از سند دار شدن املاک قولنامه‌ای خبر داد.

فدایی افزود: با توجه به سطح و عمق بحران، بحث دیرینه سنددار شدن املاک قولنامه‌ای با همت اعضای محترم شورای پنجم و با اراده کمیسیون عمران شورا پس از طرح موضوع از طرف کمیسیون عمران در دستور کار همیشگی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این موضوع که برگرفته از حمایت همه جانبه همکاران شورا، تاجران شهردار اراک، نمایندگان واحد شهرسازی و حقوقی شهرداری، مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل دفتر فنی استانداری معاونت اداره ثبت و اسناد و املاک و نمایندگان کوی علی ابن ابیطالب است پس از جلسات متعدد درون شورایی و هفتگی در دفتر فنی استانداری در دستورکار قرار گرفت.

* کوی امام علی پایلوت تبدیل قولنامه به سند در شهر اراک

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اراک سند دار شدن املاک قولنامه‌ای را عیدی شورای پنجم این شهر به همشهریان محروم، مظلوم و عمدتا حاشیه نشین عنوان کرد و ادامه داد: تا پایان اسفند با صدور ۵ فقره سند تک برگی بعنوان نمونه و شروع به کار موضوع در کوی علی ابن ابیطالب (منطقه فوتبال) این آرزوی چند ساله محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرک علی بن ابیطالب بعنوان پایلوت انتخاب شده و به کلیه شهر تسری پیدا خواهد کرد،از اصحاب رسانه درخواست دارد تا ضمن اطلاع رسانی به همشهریان خصوصا ساکنین شهرک علی ابن ابیطالب آن‌ها را به مراجعه برای اخذ سند ترغیب کنند.

فدایی ابراز امیدواری کرد با این طرح الگوی شهرسازی در منطقه کوی امام علی شروع و ساختمان‌های مقاوم، مهندسی ساز جایگزین سرپناه‌ها و خانه‌های موجود شده و خدمت رسانی شهرداری به این منطقه انجام شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396، کدخبر: 6472114، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
همینکه سند دار بشن خیلی به ثبات سرمایه مردم کمک میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین