پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف شهری دارای استعداد و ظرفیت گسترده‌ای است که توجه به این ظرفیت موجب توسعه و رفع محرومیت در این شهرستان خواهد شد.

شعارسال: فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف شهری دارای استعداد و ظرفیت گسترده‌ای است که توجه به این ظرفیت موجب توسعه و رفع محرومیت در این شهرستان خواهد شد.

حبیب‌الله آصفی افزود: در این راستا و باتوجه به موقعیت خاص و کوهستانی شهرستان دزفول و نیز محرومیت موجود در حوزه آموزش‌ و پرورش و فرهنگ در بخش‌های کوهستانی پیگیری‌های بسیاری برای رفع این محرومیت ها انجام و نیز در دست اقدام است.

فرماندار ویژه دزفول گفت: پس از پیگیری‌های گسترده و با هدف کاهش محرومیت دزفول در حوزه فرهنگی و اسلامی، بنیاد برکت ساخت 100 مسجد در دزفول را برعهده گرفته است.

وی افزود: این مساجد، پس از تعیین زمین و طی مراحل قانونی و اجرایی و در کمترین زمان ممکن در بخش‌های کوهستانی و محروم سردشت و شیهون احداث و به بهره‌برداری خواهند رسید.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: با بهره‌برداری از این مساجد، بخش‌های مختلف شهری دزفول از خدمات بنیاد برکت بهره‌مند و شاهد رفع کمبودهای این حوزه از خدمات شهری خواهیم بود.

وی گفت: خدمات بنیاد برکت در سرمایه‌گذاری و مشارکت در رفع محرومیت مناطق دور افتاده ارزنده و قابل تحسین است و توانسته در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری دزتایمز، تاریخ انتشار: 2اسفند1394، کدخبر: 9031: www.deztimes.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین