پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات کارگران گفت: ۲۱۵۵ نفر در اردبیل مقرری بیکاری دریافت کردند.
شعارسال: قاسم رحیمی عصر امروز در جلسه بررسی پرونده‌های حوزه مدیریت روابط کار اردبیل اظهار داشت: اهمیت رسیدگی به مشکلات کارگران برای ما یک اولویت اساسی است و تلاش برای حل آن در کم‌ترین زمان ممکن مورد توجه قرار گرفته و دو هزار و 155 نفر مقرری بیکاری دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به این که زمان رسیدگی به شکایت‌ها کاهش یافته است افزود: رسیدگی به 6 هزار شکایت تا بهمن ماه امسال تحقق یافته و به مراجع قضائی ارسال شده و مدت‌ زمان رسیدگی به صورت میانگین 11.84 روز و در حل اختلاف 15.86 روز است که اقدامات لازم در این زمینه انجام یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به این که بیش از 5 هزار شکایت به هیئت تشخیص واصل شده است بیان کرد: در این زمینه یک هزار و 813 شکایت نیز به هیئت حل اختلاف واصل شده که امیدواریم نتایج مثمرثمری را به دنبال داشته باشد.

رحیمی اظهار کرد: پنج هزار و 639 مورد بازرسی از محیط کار نیز تا پایان 11 ماهه امسال انجام یافته و تعداد حادثه‌های به ثبت رسیده در این محیط‌ها به 293 حادثه رسیده و مشاغل سخت و زیان‌آور یک هزار و 436 درخواست توسط کمیته بدوی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از مسئولان اجرایی و متولیان ذی‌ربط انتظار داریم در راستای ارائه خدمات به کارگران کوشا باشند و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنند تا بتوانیم با جلب رضایتمندی از این قشر زحمتکش و سخت‌کوش زمینه دستیابی به پیشرفت و توسعه را هموار کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1396 ، کدخبر: 1681987 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
یعنی نزدیک 3000 نفر بیکار شدن و به حقوق ماهانشون برای گذران زنی نیازمندند.اگه رسیدگی نشه و اشتغال ایجاد نشه یعنی سه هزار خانواده محروم ایجاد کردیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین